sp
door spijdi Oct 20, 2004 om 18:25
Auto & vervoer

Garantie na reparatie

beste forum leden, ik  wist niet zo gauw waar ik de vraag  moet stellen dus maar hier!!!


het probleem is: in mei 2002 een nieuwe merc. c180 gekocht, na +/-2 mnd 1e fout melding esp/bas.                                              Totaal in 2 jr. 8x dezelfde  foutmeldingen, iedere keer iets anders vervangen .                                                                              Nu  na 2.5 jr. weer dezelfde foutmelding ,merc. zegt nu dat de garantie afgelopen is!!!!!!!!


maar het lijkt mij dat het probleem binnen de garantie termijn nog niet was opgelost !!!!!!!!      


en dus de garantie nog van kracht is. wie kan mij helpen                                                                                        


Dirk

689 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 20, 2004 om 18:47
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Misschien kan je eens schriftelijk contact opnemen met Merc, als je al 2 1/2 jaar last hebt van dezelfde mankementen en reparaties tot niets leiden dan mag je toch verwachten en/of eisen dat ze al is de garantie verstreken het probleem nu eens oplossen.


succes en groeten tuinfreak

zijle027
door zijle027 - Oct 20, 2004 om 20:23
148 Antwoorden / 0 Vragen
0

Raadpleeg de garantie voorwaarden die u ongetwijfeld bij aflevering heeft ontvangen.


Inderdaad: Een gebrek ontstaan in de garantieperiode die zich ook na de garantieperiode blijft manifesteren valt onder de garantievoorwaarden tenzij dit expliciet is uitgesloten.


Raadpleeg ook www.mercedes.nl en ga via zoekprogramma naar garantie.


Of u kunt zich in verbinding stellen met BOVAG.


Vr. gr. Aldert

10
door 102030 - Dec 3, 2004 om 11:28
9 Antwoorden / 7 Vragen
0

Mijn (tweede) Ford Transit, nieuw gekocht, zijn binnen twee jaar zo een tien verschillende reparaties aan geweest. Ik heb het over twee brandstofpompen, fusee-kogels, startmotor, lekke uitlaat, computer die regelmatig uitviel (dan werkte NIETS meer)enz. Gek werd ik er van. Als ik bij de garage voor kwam rijden dook een ieder achter de balie weg.


Mijn rechtsbijstand verzekering had het na twee brieven al bekeken. Alle hulplijnen die ik aansprak gaven mij geen enkele kans dat ik nog ooit van deze auto afkwam. Tegen zo een concern doe je niets! TOTDAT ik de ombudsman van de VARA belde. Kort briefje - alle klachten opsommen - een bedrag voorstellen wat je bij wil betalen.  En zie DAT begrepen ze. Ik heb een nieuwe gekregen met een redelijk bedrag aan bijbetaling.


Ik rijd nu tot volle tevredenheid in mijn vierde Ford Transit, wel gekocht bij een andere garage.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer