Geen geld terug
Ik heb een jas gekocht bij Art in Groningen. De jas was voor de helft van de helft. Nu dus slechts voor € 55. Het zijn allemaal gekleurde draadjes. Er zijn echter best al veel draadjes die los gaan of eraf gaan. De ondergrond is zwart, je kunt dus wel nagaan dat het er niet fraai uitziet. Ik had toevallig nog een jas gekocht bij Art die ik erg veel droeg. Deze jas was voor erbij. Zo eentje die je aandoet als je uitgaat.
Toen ik de jas achter wilde laten zei de verkoopster dat ik de jas er niet had gekocht. Ze was een paar maanden uit de roulatie geweest en kende de jas niet. Ik had de jas nog maar 2 MAANDEN. De jas achtergelaten en er de dinsdag erop speciaal voor thuis gebleven want ik zou gebeld worden door de bedrijfsleidster. Niks gehoord . Zelf gebeld na twee dagen en hoorde dat er geen garantie op was omdat het sale was.gezegd dat ik er werk van zou maken en gevraagd of ze nogmaals wilde bellen met het hoofdkantoor. Er een paar dagen later naar toe. Het meisje wat er was wist niets van de jas af. Ik heb hem weer meegenomen. Had er mijn auto voor in de parkeergarage gezet. Ik zou gebeld worden. Heb er niets meer van gehoord.
ART blijft volhouden sale is sale en daar heb je nu eenmaal geen garantie op.
Is € 55 dan geen geld? Een rechtszaak kost teveel en dat weten ze. Bah ik ga er niet meer naar toe.
Wie kent er nog een mogelijkheid om recht te halen.
Zelfs met een sale zou u garantie moeten hebben.
Heeft u de bon nog? want zonder bon wordt het uiteraard wel lastig om iets hard te maken.
Het is inmiddels juni en ik ben in april terug geweest met de jas ik baalde er zo van. Wil toch weten wat mijn recht is. De bon had ik nog.
U heeft recht op een goed product, dus u staat in uw recht. Anders zou iedere verkoper ondeugdelijke troep in de sale kunnen verkopen.
Flink lawaai maken op internet, meer zit er niet in als de gang naar de rechter te duur is.
Heb ik ook gezegd. : ik zei : ' sale of geen sale, ik heb recht op een deugdelijk prodikt'.
Het spijt me zei de bedrijfsleidster vervolgens.
Ik had er voor het eerst gekocht en wel voor een kleine € 400 aan kleding maar ik ben er ook voor het laatst geweest.
Noemen ze zich ook nog eens Art.
[quote=zoekster schreef op vrijdag 27 jun 2014, 14:17]klacht.nl en klachtenkompas.nl
Dank je wel. Dat ga ik zeker doen.
Ook artikelen die in de uitverkoop gekocht zijn moeten deugdelijk zijn. Maar een winkel kan wel voorwaarden stellen, b.v. dat kleding uit de uitverkoop niet mag worden geruild. Alleen wanneer Art nadrukkelijk zou hebben aangegeven dat de draadjes van die jas aan het loslaten zijn en dat daarom 75% korting wordt gegeven heeft u geen garantie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer