lo
door louiselindeboom Mar 16, 2012 om 10:50
Auto & vervoer

Groupon en 'rijbeter' rijlessen

Jonge mensen worden gelokt met een voordeeltje via groupon. er worden lessen aangeboden bij rijschool 'rijbeter' (breda e.o.) maar deze rijschool wil deze lessen niet geven, komt niet opdagen, houdt de jonge mensen aan het lijntje.
afspraak is bij deze rijschool geen afspraak. belangrijk dus om deze waarschuwing te geven aan jonge mensen die willen starten met rijlessen. Zoek eerst goed naar betrouwbare rijscholen en betaal nooit vooruit. Anders wordt je net als mijn zoon misschien de dupe van een kat in de zak en betaal je voor lessen die je nooit zult krijgen.

1238 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gr
door groupon.nl - Mar 16, 2012 om 16:53
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Louise,

Zoals ik je op de website klacht.nl ook al heb verteld vinden we het heel vervelend dat je problemen hebt met Groupon. We willen je dan ook graag helpen, maar daarvoor zul je wel contact met ons op moeten nemen. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

van leyden
door van leyden - Mar 16, 2012 om 17:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Groupon is alleen op zoek naar slechte ondernemers.
Vervolgens probeert Groupon dan voor een habbekrats een deal af te sluiten.
Daarna zit de consument met de gebakken peren>> die krijgt slechte produkten enof een slechte service, terwijl hij denkt goedkoop uit te zijn. Reclameren is onmogelijk, al doen ze met leugens in de media / forums voorkomen dat dat WEL mogelijk is.
De ondernemer verdient er bijna ook niks aan, hij mag blij zijn als hij quitte speelt.
Nee,,, de grootste winst gaat naar Groupon zelf, 80% zelfs
Zoveelste staaltje van oplichting, maar helaas volkomen legaal


Niet aan beginnen dus.
Nooit.
Jij weet nu WEL beter.

jpm
door jpm - Mar 16, 2012 om 17:10
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

Zet hem op Louise, je krijgt je geld terug van Groupon.

van leyden
door van leyden - Mar 16, 2012 om 17:17
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=jpm schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 17:10]Zet hem op Louise, je krijgt je geld terug van Groupon.

Ben jij wel goed bij je hoofd?
Groupon geeft NOOIT geld terug, als je maar lang genoeg zeurt op een forum wordt je hooguit afgescheept met een nieuwe tegoedbon.
Volgens mij zit je te trollen en werk je voor die oplichters, moet wel gezien je pertinente leugen.

Bericht gemeld.

dobby
door dobby - Mar 17, 2012 om 03:56
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=van leyden schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 17:08]Zoveelste staaltje van oplichting, maar helaas volkomen legaalErm.. dan ben ik wel benieuwd naar jouw definitie van oplichting..

Maar los van dat: om te beginnen heb ik niets met Groupon te maken, behalve dat ik een tevreden, vaak terugkerende, klant ben. Verder: natuurlijk worden overal fouten gemaakt.. misschien zelfs een volledig mislukte deal.. maar dat wil nog niets zeggen over Groupon in het algemeen. En verder: mensen lezen vaak wat ze willen lezen.. en dan verder wat zelf onderzoeken komt minder vaak voor.. als (sommige) mensen iets van "51% korting" horen slaan ze al helemaal in een overdrive.. Eerst even nuchter nadenken of die korting (die met een bepaalde -niet perse intuitieve- rekenmethode heus wel klopt) in jouw geval/met jouw normale bestedings patroon ook wel op die manier van toepassing is.. en of je dan, korting meerekenend, alsnog het bedrag acceptabel kan vinden voor het gebodene..

Kijk - *al* die "temp offer / deal / whatever" zaken zijn er echt niet om jou, als consument, een voordeel te geven.. het gaat echt gewoon puur om gewin aan hun kant (dan wel van hun aanbieders).. en of dat nu geld, naamsbekendheid, karma, testing, drukte spreiding of wat dan ook is.. dat maakt niet uit.. jij krijgt op een gegeven moment iets voor een bepaalde prijs aangeboden.. en jij moet dan, los van eventuele van/voor, kortingen of wat dan ook bepalen of dat voor jou de moeite waard is.. een goede prijs/prestatie ratio heeft..

(sidenote: ik bestel b.v. veel kleine dingen in hongkong.. alles voor tussen de 43 en 500 eurocenten thuisbezorgd, incl porto. En ja - tussen die zaken zit een hoger uitval percentage dan als ik dingen hier in NL in "reguliere" winkels koop.. alleen beginnen daar de prijzen pas bij 19.95, en dan komt er nog minimaal 5.95 S/H bij.. en dat prijsverschil rechtvaardigt IMNSHO absoluut niet die paar procent extra uitval; niet dat zulke een-dags-deals nou perse van mindere kwaliteit zouden moeten zijn, maar je moet wel de prijs/prestatie verhouding in de gaten houden)

En ja.. overal gaan dingen vaud.. en zulke short-term deals hebben nu eenmaal meer drukte in eem korte tijd, dus een hogere concentratie fouten in die periode.. En die fout kan overal liggen.. Groupon, de ondernemer, de client, de stand van de planeten, (oh nee.. geen BOfH vandaag).. ook al is er een deal compleet de mist in gegaan.. dan wil dat nog niet zeggen dat Groupon (of meer algemeen je aanbieder) of de leverancier dat altijd zo slecht doen.. remember:een slechte beoordeling kan zich zeeer snel verspreiden, zeker onder deze doelgroepen... daar zit men echt niet naar te zoeken...

jpm
door jpm - Mar 18, 2012 om 07:17
822 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=van leyden schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 17:17][quote=jpm schreef op vrijdag 16 mrt 2012, 17:10]Zet hem op Louise, je krijgt je geld terug van Groupon.

Ben jij wel goed bij je hoofd?
Groupon geeft NOOIT geld terug, als je maar lang genoeg zeurt op een forum wordt je hooguit afgescheept met een nieuwe tegoedbon.
Volgens mij zit je te trollen en werk je voor die oplichters, moet wel gezien je pertinente leugen.

Bericht gemeld.


@van leyden.
Pardon? Last van de overgang?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer