Groupon levert niet
Beste mensen,
Ik heb 28 februari een product bij groupon aangeschaft.
cavitatie apparaat groupon.
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/croix-montagne-nv/3613426
Hiervoor heb ik naar Groupon 499 euro overgemaakt.
Het apparaat is nog steeds niet geleverd.
Wanneer ik belde en mailde gaf men aan dat het product onderweg zou zijn echter de levering bleef steeds uit.
2 weken geleden heb ik voor de 3de keer via de telefoon contact met ze opgenomen deze aardige meneer hing gewoon op!
Vervolgens terug gebelt toen kreeg ik een dame aan de tel ze beloofde dat het apparaat 18 april geleverd zou worden.
Ik vertelde haar dat er 3 weken levertijd zou zijn en dat ik ondertussen mijn geld terug wil! Dat geen van de eerder beloftes van levering zijn nagekomen.
Dat was niet mogelijk volgens groupon het geld kon ik pas terug krijgen wanneer ik het apparaat zou retourneren.
Maar ik krijg het niet geleverd!
Wat zijn nu mijn rechten?
Help!
Je rechten bij Groupon?
Die heb je niet, het zal ze een zorg zijn, zij hebben het geld binnen en daarmee is de kous af.
Groupon is gelegaliseerde criminaliteit die betaaltrollen in dienst hebben om internet te bewerken, forums af te schuimen om negatieve reacties te bagataliseren en om zelf de spam te plaatsen.
Met een grote boog omheen lopen dus.
Wij hebben hier exact het zelfde probleem met Groupon, tegen ons is verteld dat het apparaat deze week (23 - 28 april ) geleverd moet worden, eerlijk gezegd denk ik dat we het over 2 weken nog niet binnen hebben.
Wij worden nogal moe van de lakse houding van Groupon en telkens schuiven ze het weer vooruit en weten ze het weer niet.. Ik denk dat we al zo'n 10 keer gebeld hebben.
De levertijd van 3 weken... Ik denk dat ze er eerder 3 maanden van mogen maken, ik vind het echt een schande hoe Groupon hun klanten aan het lijntje houd. Nee, wij zijn zeer teleurgesteld in het bedrijf Groupon, ik ga er ook niks meer bestellen.
Hier hetzelfde probleem. Begin deze week het bericht van Groupon gekregen dat het apparaat vanaf maandag geleverd zou worden. Ik geloof er inmiddels helemaal niets meer van en wil mijn geld terug.
Voor mij de eerste en gelijk laatste keer dat ik via Groupon iets heb besteld.
Ook hier hetzelfde probleem.
Van wacht u nog 2 weken en bel dan nog eens terug ( 2 keer)
tot we zijn afhankelijk van onze partner en doen ons best om jullie goed op de hoogte te houden.
Ze hadden het 4 weken geleden al dat er een mail uit zou gaan naar de klanten wie nog wachten op het apparaat om uit te leggen waarom het nog even zou duren.
Toen waren de apparaten nog onderweg van China naar België en dan moest t nog naar Nederland worden gestuurd.
Op mijn laatste mail hebben ze helemaal niet meer gereageerd.
Ik wil niet mijn geld terug ik wil het apparaat.
Wisten jullie dat dezelfde firma 2 weken geleden of vorige week bij een andere dagdeal ( niet groupon) t zelfde produkt verkocht met erbij:
Geleverd binnen 18 dagen!
Terwijl er nog zeker 200 mensen wachten ( al 8 1/2 week)
Via Twitter reageren ze tenminste nog.
Dus wil je wat weten..doe dat via Twitter.
Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
[quote=groupon.nl schreef op donderdag 26 apr 2012, 17:45]Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Beste Sabine,
Telefonisch hebben we al diverse keren contact gehad zoals je hierboven bij de teksten kan lezen en info@groupon.nl ook
Helaas heeft dat echt tot nu toe geen nut gehad. Ook via Twitter heeft geen nut.
Jullie betreuren de gang van zaken, maar doen er niets aan om ons toch op de hoogte testellen.
Laat de klant weten wat jullie hebben gedaan om info te verkrijgen.
Ik heb zelfs van te voren gevraagd of de firma een bekende van jullie was en of t safe was om via hen te kopen.
Ik verwacht dat t allemaal wel goed komt en het apparaat zeker gebracht zal worden, maar de communicatie van Groupon naar de klant toe is niet meer dan "sorry we kunnen er niets aan doen" en "betreuren de gang van zaken en we gaan t uitzoeken" en "belt u over 2 weken nog eens"
2 weken later weer en weer.
"we gaan er achteraan en we doen een mail naar alle kopers die zitten te wachten" na een maand nog niets.
Dat iets uitloopt en anders gaat dan verwacht is niet te voorspellen en kan gebeuren... maar we worden niet serieus genomen door groupon.
Zo lang wij niets vragen horen we niets en als we vragen krijgen we standaard antwoorden.
Jullie hadden gewoon een mail eruit moeten doen of laten doen door die firma toen jullie wisten ( of zij wisten) dat t tegen zat met levering.
De klant waardeert dat en stemt haar of hem tevreden.
Deze gang van zaken maakt de klant niet vrolijker.
Als je dan ook ziet dat diezelfde firma bij andere dagdealaanbieder gewoon weer een aanbieding doet van dezelfde apparaten en levertijd 18 dagen getuigd van zeer weinig respect naar de kopers.
Ac1 ik ben het het volledig met je reactie op Sabine eens.
Straks heeft men op RTL 4 nieuws van 19:30 ook een onderwerp over Groupon.
jammer, ik heb net die uitzending gemist denk ik, ook ik zit al vanaf 27 feb te wachten op een cavitatie apparaat, en heb net zoals de rest diverse mailtjes en telefoontjes gepleegt,helaas zonder resultaat, nu heb ik bij radar een hulpbrief gedouwnload, en die per e-mail naar groupon gestuurd, tevens heb ik er een per post gestuurd, nu maar kijken of ze wel reageren,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer