gabriele
door gabriele Oct 13, 2011 om 13:53
Auto & vervoer

Inloggen???

ik kan al een hele tijd gewoon niet inloggen terwijl er wel wordt aangegeven dat ik ingelogd ben hoe is dat mogelijk ?????????

875 18 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 13, 2011 om 14:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waarschijnelijk ben je niet de enige ik heb daar ook gisteren last van gehad. Misschien zijnze bezig met de site. Gewoon even afwachten.

naitsoezn
door naitsoezn - Oct 13, 2011 om 14:04
842 Antwoorden / 1 Vragen

Probleem speelt al langer... Klik!

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 14:04
4744 Antwoorden / 9 Vragen

ik had daar gisteren ook last van. Neem dus aan dat het aan de site lag. Ook F5 bracht geen oplossing.
Vandaag en later op de dag ging het weer goed.

gabriele
door gabriele - Oct 13, 2011 om 14:10
107 Antwoorden / 2 Vragen

joepie hier kan ik opeens wel schrijven ligt dus niet aan computer maar op andere zaken is het onmogelijk dus ,mag zeker niet!!!! bedankt voor de reacties

gabriele
door gabriele - Oct 13, 2011 om 14:12
107 Antwoorden / 2 Vragen

en nu krijg ik het 3x in mijn box dat ik gereageerd heb dus zal ik deze ook wel 3x ontvangen !!!

birdies
door birdies - Oct 13, 2011 om 14:13
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 13 okt 2011, 14:00] Misschien zijn ze bezig met de site.

Zijn ze zeker sinds het begin van het Kassa forum al 'bezig met de site'.

tenormin
door tenormin - Oct 13, 2011 om 16:45
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Heb vanmiddag ook contact van KASSA geschreven; ben blij te lezen dat ik niet de enige ben; wel vreemd want de "bestaande items" krijg ik wel maar b.v. wilde ik een commentaar geven over item Gouden Gids en, nee hoor, gaat niet.

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 16:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=gabriele schreef op donderdag 13 okt 2011, 14:12]en nu krijg ik het 3x in mijn box dat ik gereageerd heb dus zal ik deze ook wel 3x ontvangen !!!

Als u heeft aangevinkt dat u op de hoogte gesteld wilt worden als er een reactie is, dan krijgt u na elke reactie een bericht dat iemand reageert.

Als uw vraag zo beantwoord is en u wilt van alle notificaties af, dan schrijft u nog 1 reactie met b.v. een bedankje en haalt u onder het invul venster het vinkje voor
"Stel mij op de hoogte" etc weg,
druk op verzend.

Dan houdt als het goed is het zenden van notificaties hierover op.

diumenge
door diumenge - Oct 13, 2011 om 17:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, heb ik ook al een tijdje last van. Ik klik dan opnieuw inloggen aan dan staat er de vraag of ik wil uitloggen, als ik dan naar mijn pagina ga ofzo, sta ik ineens wel als ingelogged. Dacht dat het iets met mijn cookies te maken had, maar was te lui om het uit te zoeken... maar ben dus niet de enige die er last van heeft.

gabriele
door gabriele - Oct 13, 2011 om 18:19
107 Antwoorden / 2 Vragen

Ja ik wil wel op de hoogte gehouden worden,maar 3x dezelfde is wat veel van het goede dat was dus voorheen nooit zo

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 18:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=gabriele schreef op donderdag 13 okt 2011, 18:19]Ja ik wil wel op de hoogte gehouden worden,maar 3x dezelfde is wat veel van het goede dat was dus voorheen nooit zo

Misschien een bug op de site, net als de problematiek rond het inloggen. Als het probleem blijft even een mailtje naar de internetredactie sturen dan kunnen zij dit doorsturen naar de technische afdeling om het op te lossen.

gabriele
door gabriele - Oct 13, 2011 om 18:28
107 Antwoorden / 2 Vragen

en hoe doe je dat dan? welke redactie??

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 18:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen

kassa-onlineatvara.nl

at vervangen door het emailteken. En dan even probleem voorleggen in uw email.

gabriele
door gabriele - Oct 13, 2011 om 18:52
107 Antwoorden / 2 Vragen

dan kom je gewoon op hun site en daar kan ik dus niks mee ik stop er mee vinkje weggehaald want ik blijf mails ontvangen waar ik niks aan heb dus

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 18:58
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=gabriele schreef op donderdag 13 okt 2011, 18:52]dan kom je gewoon op hun site en daar kan ik dus niks mee ik stop er mee vinkje weggehaald want ik blijf mails ontvangen waar ik niks aan heb dus

Als u een email stuurt naar

kassa-onlineATvara.nl; AT vervangen door apestaartje, dan stuurt u een bericht naar de internetredactie van deze site. Als ik een probleem heb wat ik verwerk in een email dan krijg ik van dit adres een bericht terug als de redactie dat nodig vindt.

In dat bericht kunt u aangeven dat u problemen heeft met de notificaties.

tenormin
door tenormin - Oct 13, 2011 om 18:58
16836 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=gabriele schreef op donderdag 13 okt 2011, 18:52]dan kom je gewoon op hun site en daar kan ik dus niks mee ik stop er mee vinkje weggehaald want ik blijf mails ontvangen waar ik niks aan heb dus

dan klik je naast "wil je geen notificaties meer ontvangen" klik hier, moet lukken, hoor.

edrick3
door edrick3 - Oct 13, 2011 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

Maar dan moet je nog wel zelf de notificatie uitvinken en op Verzend drukken!!!

tenormin
door tenormin - Oct 13, 2011 om 19:25
16836 Antwoorden / 108 Vragen

ja edrick3, maar soms gaat het niet als ik niets meer wil ontvangen (is de site weer even "op hol), denk ik dan, en indachtig dehonds advies gaf ik dit als extraatje.