Na update geen Handsfree meer mogelijk
Ik ben in het bezit van een TOMTOM Go 710. deze heeft een bluetooth handsfree mogelijkheid. Na de laatste update naar 6.150 die je automatisch via TomTom home krijgt is het niet meer mogelijk om Handsfree te bellen. Nou ja het bellen gaat nog wel maar er zit zo'n Echo op dat je elke woord zeker 3 keer hoort dus een gesprek voeren is niet mogelijk. Bij het terug plaatsen van een back-up doet de handsfree het helemaal niet meer dus dat is geen oplossing. OOk TOMTOM service geeft geen enkele reactie op wanneer ze dit denken op te lossen. Naast een hoop andere problemen die met de laatste update geintroduceerd zijn (zie de verschillende forums). Heeft deze update ervoor gezorgd dat ik niet meer handsfree kan bellen in de auto waarvoor ik juist deze tomtom heb gekocht.
Wat zou hier de oplossing kunnen zijn aangezien TomTom niet thui geeft.
Dag sabel,
Voor het oplossen van dit probleem, moet je juridisch gezien bij de VERKOPER zijn en niet bij TomTom. Wat de verkoper regelt met zijn voorschakel (TomTom), is niet jouw probleem. De verkoper dient het probleem te verhelpen.
Vriendelijke groet, Read2.
hallo,
misschien kunt u hier wat mee?
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=kassa_artikel&number=3601364
vr.gr poltol
Het is via de groothandel gekocht dus die verwijzen conform hun leveringsvoorwaarden naar de producent. Het geheel juridisch juist is.
Als TomTom niet eens reageerd en het totaal bedrag te klein is voor een juridische procedure blijft je dus steken op een niet goed werkende Handsfree kit.
Hallo sabel,
De leverancier blijft verantwoordelijk voor de produkten welke hij
levert. Deze moeten voldoen aan de eisen welke je eraan mag stellen.
Dat is o.a. een probleemloze werking gedurende de economische
levensduur. Dat is wet.
De leverancier kan en mag zich door ontwijkende voorwaarden op te nemen
in zijn leveringsvoorwaarden, niet onttrekken aan zijn plicht een
deugdelijk apparaat te leveren. Deze eigen voorwaarden zijn onwerkzaam.
De wet prevaleert.
Bij een defect gedurende de economische levensduur dient hij voor
reparatie zorg te (laten) dragen, al dan niet tegen betaling. Kan hij
dit niet, dient hij naar redelijkheid, dit hangt van de gebruikstijd
af, terug te betalen.
Laat hem de zaakjes met TomTom regelen. Dat hoeft u niet te doen en
TomTom hoeft geen zaken met u te doen. Zijn afnemer, in casu de
groothandel, is partij voor hen. Vandaar dat u geen reactie krijgt. De
meeste fabrikanten willen geen oeverloos gezeur met eind-afnemers zoals
u.
De groothandel zit daar ook niet op te wachten, maar dan moeten ze niet
aan eind-afnemers/particulieren leveren. Doen ze dat wel, dan treden ze
op als detaillist, met alle consequenties van dien.
Soms is goedkoop duurkoop. Maar dat merkt u wel als u bij de groothandel terugkomt. Alle kans dat ze het u moeilijk maken.
Groeten,
Hardware ERror man.
@Hardwareerror,
helaas maak je een denkfout. Iedereen die bij een groothandel koopt conformeert zicht daarmee automatisch aan de leveringsvoorwaarden van deze groothandel. Op geen enkele wijze gaat jouw gedachtengang op.
Redeneer zelf maar: Hoe moet de groothandel weten wat de koper met dit artikel gaat doen? Moet hij dit gaan registreren bij verkoop of zo? Neen, helaas, een aankoop bij een groothandel met dito verkoopvoorwaarden zal niet terzijde kunnen worden geschoven
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer