ve
door venmans Aug 1, 2008 om 21:53
Auto & vervoer

Navigatie

Ik wil een navigatie aanschaffen. Kan ik dat het beste in een winkel in de buurt doen of op internet? Ik heb er helemaal geen verstand van. Waar moet ik op allemaal op letten? Ik weet alleen dat ik Europa nodig heb.

Johanna

347 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 1, 2008 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou adviseren je navigatie in een "gewone' winkel aan te schaffen. Via internet ben je zeker niet goedkoper uit en is het toch maar afwachten hoe de aankoop gaat. Niet elke internet zaak is "netjes".Er is zoveel keus: Halfords, alle witgoedzaken enz. Geef daar aan wat je nodig hebt en kies. Let wel goed op de wijze waarop het systeem in de auto gemonteerd wordt, bijna altijd dmv een zuignap. Werkt op zich prima.Zelf heb ik al een paar jaar een TomTom, ben daar zeer tevreden over.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2008 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

En ....... let u ook even op de aanmaakdatum van het systeem. Het kan nu al weer nodig zijn het systeem te up daten en nieuwere kaarten in te laden. Soms krijgt u mogelijk te maken met een "aanbieding" maar dan moet u extra betalen om te kunnen up daten. Dus even, voor de koop, duidelijk navragen of en hoelang u "gratis" nieuwe kaarten kunt down loaden. En ook niet onbelangrijk, ga na of alles aanwezig c.q. meegeleverd wordt om uw navigatie te kunnen bijwerken via uw PC.

Succes, poltol