ti
door tissot Jan 23, 2012 om 16:52
Auto & vervoer

Nissan Primera

Net mijn Primera naar garage Koops gebracht voor reparatie van een deurslot. Kom ik hem ophalen, ligt er een forse rekening (€ 320,00) op me te wachten en tevens werd meegedeeld dat met raammechanisme van dezelfde deur op instorten stond en dat ze het maar hebben geblokkeerd.
Ik ben van mening dat bij de reparatie een fout is begaan en dat ze het raammechanisme kapot hebben gemaakt. Kosten voor deze tweede reparatie: ongeveer € 600,00 !!!!
Heeft iemand een gelijke ervaring ??

550 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2012 om 17:08
11720 Antwoorden / 52 Vragen

"Ik ben van mening dat bij de reparatie een fout is begaan en dat ze het raammechanisme kapot hebben gemaakt. "

U schrijft dat U van mening bent dat enz. maar is daar enige grond/bewijs voor te geven?

loreleigil
door loreleigil - Jan 23, 2012 om 17:32
678 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb al van meerdere Nissans meegemaakt dat het raammechanisme inderdaad zo zacht als boter is. Meerdere mensen in mijn omgeving hebben de wegenwacht moeten bellen, omdat hun raam gewoon naar beneden in de deur viel, omdat het mechanisme het had begeven. Dit bij de Nissan Sunny en Micra. Als u enkel de mening heeft dat het door de garage veroorzaakt is en geen bewijs, kunt u niets.

eva369
door eva369 - Jan 24, 2012 om 08:00
308 Antwoorden / 2 Vragen

u kunt misschien naar een andere garage gaan om hun mening te vragen. maar misschien is het inderdaad gewoon kapot. hoe oud is de auto eigenlijk?

pi
door pima - Feb 2, 2012 om 09:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dure toko, een raammechanisme kost ca 90 euro exl. motor.