bo
door bouvier_1 Apr 28, 2009 om 23:16
Auto & vervoer

NS Nieuwsbrief

Enige tijd geleden heb ik meegedaan aan een actie van de NS, om aan korting kaartjes voor de trein te komen. Hiervoor moest ik mijn adresgegevens opgeven om aan deze kaartjes te komen. Deze kaartjes heb ik ook ontvangen.

Sindsdien ontvang ik steeds de NS nieuwsbrief. Ik heb hier niet om gevraagd en vind deze mailbox vervuiling onzinnig. Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden voor deze spam.

Als je hierop klikt, moet je je eerst registreren om vervolgens af te kunnen melden voor de nieuwsbrief. Vreemde gang van zaken. Ik wil van de NS nieuwsbrief af en wil me zeker niet registreren. Een zoektocht op hun website is echt een zoektocht. Niets te vinden over contact adressen, alleen als je je registreert.

De nieuwsbrief replay-en helpt ook niet, dat wordt genegeerd.

Kan iemand mij alstublief vertellen hoe ik van deze troep afkom?

807 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 18:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een manier om van een NS-Nieuwsbrief af te komen is: open de post niet, haal de naam van de geadresseerde door en stuur de ongewenste post 'retour afzender'. Na ontvangst denken ze dat je bent verhuisd !

Deze manier is ook heel geschikt voor andere analoge spam.

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

En open een speciaal gratis webadres om dat soort rommel binnen te laten komen, wanneer je je e-mailadres achterlaat op internet.

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.ns.nl/zva/contactForm

Probeer het eens via het contactformulier.