ma
door majoha Sep 27, 2021 om 19:29
Auto & vervoer

OV-Chipkaart verloopt op 13 OKTOBER

Beste mensen,

Mijn OV-chipkaart eindigt op 13 oktober.

Na mijn koppelcode te hebben verbonden met mijn account op 5 september heb ik niets meer vernomen van OV-chipkaart. Ik zou binnen 1 week of 14 dagen een mail of een brief krijgen.

ik krijg  te zien dat ik mijn kaart moet verlengen bij het in- en uitstappen van de tram.

Wat kan ik nu nog doen.

2844 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 27, 2021 om 19:35
16870 Antwoorden / 202 Vragen

M.i. deze info lezen en contact opnemen: https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact.htm

getty
door getty - Sep 27, 2021 om 19:39
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waarom stelt u de vraag opnieuw?

Donuts
door Donuts - Sep 27, 2021 om 20:11
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Wat je nu nog kunt doen? Misschien de antwoorden lezen op je eerdere vraag
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/ov-chipkaart-verlengen?id=603829

sira
door sira Sep 27, 2021 om 20:22
2350 Antwoorden / 24 Vragen

Als ze de vorige antwoorden niet heeft gelezen, zal ze deze ook niet lezen ;-))

tenormin
door tenormin Sep 27, 2021 om 22:32
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@sira, op vragen is het (helaas) mogelijk dat men zijn/haar vraag niet meer terug ziet. Kan als reden hebben dat men niet heeft aangevinkt: anwoord op mijn vragen, zeer goed mogelijk. Vooral als men nieuw is op deze site. En ook, ik denk niet dat u dat ziet: als voorbeeld: als @sprietje een antwoord geeft: ik zie mijn naam overal ingevoerd in haar naam. Dus dat is wel zoiets als Ri, ra, tovenaar.

sira
door sira Sep 29, 2021 om 19:02
2350 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn naam staat ook bij Sprietje. Ik heb de redactie al gemaild. Het schijnt een bug te zijn, maar dit kunnen ze voorlopig niet verhelpen
Misschien als Sprietje een afbeelding plaatst dat het opgelost is?

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 28, 2021 om 00:34
7196 Antwoorden / 3 Vragen

Kijk eens bij ongewenste berichten of de o.v. mail daar terecht gekomen is.

ma
door majoha - Sep 28, 2021 om 15:38
33 Antwoorden / 31 Vragen

Wel bedankt voor jullie reactie. Ik heb het opgelost. vinkje niet aangeklikt.

mo
door mof - Sep 29, 2021 om 15:28
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Verlengen? De kaart heeft een geldigheidsdatum die op de kaart staat geprint. Verlengen is niet mogelijk. U moet een nieuwe kaart kopen en daarmee verder reizen.