gj
door gjs Aug 19, 2015 om 14:21
Auto & vervoer

Parkeersensor

ik heb een nieuwe peugot 2008 en nu heb ik problemen met de parkeersensoren aan de achterzijde ze gaan continu af ook als er niks staat .is hier een oplossing voor of heeft iemand de zelfde problemen

5881 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 19, 2015 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zal de garage op moeten knappen. Ik weet wel uit ervaring dat vochtig weer hier aan kan meewerken dat hij steeds verkeerde signalen voort brengt.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2015 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo gis,

.....is hier een oplossing voor .....
Dat zal best. De garage/dealer zal je hierin kunnen adviseren.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2015 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zal ik nu ook nog even zeggen dat garage het moet doen, dan heeft hij drie keer hetzelfde antwoord en ik hoef geen punten.....

ve
door verwijderd - Aug 19, 2015 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

breedbeeld schreef op woensdag 19 aug 2015, 17:42: Zal ik nu ook nog even zeggen dat garage het moet doen, dan heeft hij drie keer hetzelfde antwoord en ik hoef geen punten.....

Hier mede dat dit niet mogelijk is om de punten niet aan te nemen. U bedoeling is goed/

ve
door verwijderd - Aug 19, 2015 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste gjs,

als u een nieuwe peugeot 2008 heeft dan zal de reparatie er van onder de garantie vallen.
Zou als ik u was snel naar de dealer gaan en laat ze het maar voor u oplossen.

Wat bij parkeersensoren die blijven afgaan aan de hand kan zijn is dat er vuil zit of dat er een los contact zit. Als schoonmaken niet helpt dan zou u kunnen kijken of u er zelf bij kunt. Zie ook de volgende vraag.
Maar bij een nieuwe auto valt het onder de garantie dus zou als ik u was langs de dealer rijden.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2015 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach ja,
een kind weet dat dit een gavalletje garantie is.
Moet je maar niet je auto kopen bij ALDI.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2015 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als U een trekhaak hebt en U gebruikt hem niet moet U deze verwijderen anders blijven de sensoren CONTINU werken

ve
door verwijderd - Aug 21, 2015 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn Audi A2 met af fabriek sensoren zagen ook het kleinste hobbeltje in weg....
Een leeg en plat getrapt blikje was voldoende voor piepshow.

Ik heb het opgelost door ze los te drukken en later vast te lijmen maar dan iets schuin omhoog gericht...

Ik kan nu tenminste een los blikje overrijden en hij piept meestal niet....
Alleen een hoge stoep helaas nog wel maar je kunt ze dus hoger of lager richten, en lijm doet wonderen....

ve
door verwijderd - Aug 21, 2015 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jouw ervaringen zijn niet relevant en het advies om zelf maar wat aan te klooien is gewoon onzin. TS heeft garantie en dient zich te vervoegen bij zijn garage/dealer.