el
door elwarrink Jan 22, 2024 om 12:34
Auto & vervoer

Parkeren plots duurder

Beste mensen,

Van de Parkeerservice.nl ontving ik een factuur die zonder dat ik het wist duurder is geworden. Mag dit zomaar ieder jaar worden verhoogt?

Het is wel erg dat bedrijven maar doen wat ze willen om ieder jaar maar alles duurder te maken alsof de gemiddelde burger zo rijk is.
Een auto is al duur genoeg maar ik heb geen keus en moet wel een auto hebben anders had ik de auto wel weggedaan.

Helaas geen keus dat we een abonnement MOETEN nemen omdat we anders de auto nergens kunnen neerzetten.

In het westen is alles superduur en aangezien daar het bedrijf zit die hier over gaat, kunnen ze dus ook meer geld vragen voor het noord-oosten et cetera.

Belachelijk dat is een feit.

1347 8 Rapporteer

Topantwoord

mahadma
door mahadma - Jan 22, 2024 om 12:41
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Als u verplicht een abo moet nemen voor parkeren dan zult u per jaar ook een kosten plaatje krijgen, en ja dat moet u accepteren. Of de auto weg doen en fietsen.

el
door elwarrink Jan 22, 2024 om 15:05
Antwoorden / 1 Vragen

Tuurlijk accepteer ik het maar ik had geen keus vanwege scheiding en ik zie niets staan in de voorwaarden op hun website

Topantwoord

ne
door neodutchio - Jan 22, 2024 om 13:12
5155 Antwoorden / 12 Vragen

U hebt een overeenkomst, daar staan voorwaarden in. En het lijkt mij sterk dat daar geen stuk instaat over jaarlijkse prijsaanpassing.
Het zal niet zijn dat ze doen wat ze willen, maar omdat ze geld willen verdienen. Net zo goed dat u periodiek loonsverhoging krijgt, zal het personeel daar dat ook krijgen. Energie is ook niet gratis en zelfs het wc papier op kantoor zal betaald moeten worden. Al die kosten worden simpelweg doorberekend.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 22, 2024 om 13:13
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hier    zijn wat tips te lezen hoe parkeren goedkoper kan.

Topantwoord

ro
door ronny530 - Jan 22, 2024 om 13:30
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Als ik de tarieven van 2023 met die van 2024 vergelijk is er een inflatiecorrectie toegepast en die mag parkeerservice.nl doorvoeren.
U laat het voorkomen alsof het burgertje pesten betreft maar is dat wel zo want zoals u niet ontgaan zal zijn de loonkosten dit jaar ook gestegen en uw inkomen hopelijk ook.

el
door elwarrink Jan 22, 2024 om 15:08
Antwoorden / 1 Vragen

Helaas heb ik een uitkering en probeer al lange tijd een andere woning te krijgen die goedkoper is maar dat is helaas nog niet gelukt. Helaas ben ik afhankelijk van parkeren en moet een autoa hebben om me te kunnen verplaatsen i.v.m. bijzonderheden lichaam. Betalen is ook niet erg maar aangezien mijn uitkering niet is verhoogt wordt het er alleen maar moeilijker door.

ro
door ronny530 Jan 22, 2024 om 15:36
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Uw uitkering gaat dit jaar ook weer iets stijgen maar ook als dat niet zo is dan lijkt het me niet dat parkeren.nl een uitzondering voor u kan maken.
Wie weet kan het gemeentelijk loket iets voor u betekenen want als u vanwege gezondheidsheidsredenen en een te dure huurwoning in de problemen komt kunnen zij u helpen.

hereistom
door hereistom - Jan 22, 2024 om 13:56
736 Antwoorden / 1 Vragen

Tja u bent zelf ergens gaan wonen waar je moet betalen om te parkeren.
Wij hebben nog nooit betaald om te parkeren.

el
door elwarrink Jan 22, 2024 om 15:10
Antwoorden / 1 Vragen

Ik had echter geen keus en ben afhankelijk van een auto. maar Hoogeveen laat overal betalen dus veel keus is er dan niet maar die verhoging plots doorvoeren daar baal ik gewoon van.

rj
door rjw - Jan 22, 2024 om 15:29
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Wat vindt de gemeenteraad van de tariefsverhoging?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 22, 2024 om 15:39
2067 Antwoorden / Vragen

Er staan geen bedragen, waar hebben we het dan over op jaarbasis, wat kreijg je daar dan voor en hoeveel procent bedraagt de verhoging dan?

1paul
door 1paul - Jan 22, 2024 om 15:53
3155 Antwoorden / 0 Vragen

ja ik vind het ook belachelijk, ga der maar eens iets vanz eggen dan lachen ze je nog uit ook, moest niet mogen dit!!!!

rj
door rjw Jan 22, 2024 om 16:00
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon op partijen gaan stemmen die tegen verhogingen zijn. Maar dan moet je ook niet klagen als andere voorzieningen minder worden. Het geld moet ergens vandaan komen. Misschien met terugwerkende kracht alle CAO loonsverhogingen terugdraaien. Dat zal een positieve impact op de prijzen hebben.