ad
door addysu Dec 30, 2005 om 15:28
Auto & vervoer

Pechhulp van FBTO

Heeft er iemand ervaring met de pechhulp verzekering die aanvullend afgesloten kan worden bij een FBTO autoverzekering, zowel postieve ervaringen als negatieve ervaringen, kan dit de wegenwacht van de ANWB vervangen?

6273 2 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Dec 31, 2005 om 18:56
2308 Antwoorden / 28 Vragen

moet u niet doen anwb of route mobile is veel beter.hun service gaat verder. hun pech hulp is beperkt. en bij schades word uw auto toch al gratis afgesleept. zelfs bij een wa verzekering word er voor uw auto gezorgd bij bv een aan rijding.

pr
door prikkie - Jan 1, 2006 om 19:25
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de FBTO pechhulp eens nodig gehad in het buitenland en dat was zeker wel een positieve ervaring. Goed en snel geregeld.

In Nederland is deze pechhulp volgens mij niet te vergelijken met Route Mobiel of de ANWB. FBTO sleept volgens mij alleen maar. Er wordt niet gerepareerd, alleen verplaatst naar een garagebedrijf.

FBTO heeft volgens mij geen eigen reparatiedienst of monteurs in dienst.