xi
door xiii21cu May 28, 2015 om 16:36
Auto & vervoer

Probleem ns

ik heb 2 voordeelkaarten waarbij 7 maal per jaar vrij reizen aan zit die heb begin jaar afgezegd ivm verhoging van 74 naar 85 euro dan voor 2kaarten 170 euro daarom heb ik die kaarten afgezegd kreeg 14 dagen later de incasso aan de betalen van 250 euro moest dan maar later het geld terug vragen bij ns
en ben ik niet van plan kan ns ook niet bereiken .kreeeg iedere keer verschillende antwoorden ik weet niet hoe ik het moet oplossen

842 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

di
door digioma - May 28, 2015 om 16:51
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Misschien rare vraag, maar heb je die voordeelkaarten dan toch gekregen? Anders kunnen ze je niet verplichten te betalen, lijkt mij.
Heb je schriftelijk of telefonisch opgezegd en heb je daar bewijs van?
Succes.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 17:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Ben je soms te laat geweest met opzeggen?

..... kan ns ook niet bereiken.....
Voor contact met NS klik hier.

julesvermeire81
door julesvermeire81 - May 28, 2015 om 17:36
39 Antwoorden / 4 Vragen
0

Je kan een incasso meestal storneren, maar pas hier goed mee op, voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten. Even bellen en het verhaal uitleggen, ik neem aan dat als u tijdig de kaarten opgezegd hebt, de NS het voor u zal oplossen. Al gaat dit vaak gepaart met enig geduld en veel bureaucratie… Veel succes ermee!

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@jule....

....voor je het weet heb je namelijk een incasso bureau op de stoep staan met 40 euro incasso kosten......
Ja, dat schrijft TS dan ook:
ipv € 170 moest-ie al € 250 betalen!

aurora1
door aurora1 - May 28, 2015 om 18:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als xiii... uw wachtwoord is verander dat dan via uw profiel.
Als u het elders ook als wachtwoord gebruikt kunt u het daar ook maar beter wijzigen.

edrick3
door edrick3 - May 28, 2015 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@aurora1,

OT
wachtwoord? =gebruikersnaam volgens mij.

akkerdistel
door akkerdistel - May 29, 2015 om 08:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Je moet zelf nog het product van de kaart verwijderen bij een automaat, doe je dit niet blijft het abonnement doorlopen.
Dan inderdaad dien je voor het jaar te betalen en krijg je de resterende maanden -ooit na heel lang wachten- terug.

Even een waarschuwing; de NS = de overheid (feit). Waar je never nooit geen schulden moet hebben, is bij deze 'club', deze doet alles om zijn centjes te krijgen tot en met vrijheidsberoving (dat laatste heeft ook weer zo zijn voordelen wanneer je in een verzorgingstehuis zit, ga je er qua zorg flink of vooruit).

Het hele probleem zit hem dat de NS niet helder naar hun klanten communiceert (mocht je al een brief gehad hebben met deze info) zie hun website hoe onlogisch, onoverzichtelijk en met het ontbreken van de meest essentiële info.
Ook u gaat daar werkelijk helemaal niets aan veranderen.

di
door diemenees - May 31, 2015 om 13:20
196 Antwoorden / 15 Vragen
0

de laatste heeft gelijk en de beste maar vooringenomen uitleg. Dat had je zelf super easy kunnen zien als je gewoon de brief goed had gelezen die NS je ervoor gestuurd heeft. Dat dit niet verteld zou worden is klinkklare kletskoek en vooral door alweer niet goed lezen. ER is een uitweg: je kan nog steeds, omdat je per maand kan opzeggen, de resterende maanden terugkrijgen, MAAR voorwaarde is dus wel dat je dat lopend ABO van beide kaarten afhaalt. Of ze ook dat incassoburo van je weghalen is ongewis.
OF je vervoegt je bij forum.ns.nl- daar wordt vrij vaak toch door de NS-moderatoren er alsnog een mouw aangepast.

akkerdistel
door akkerdistel - May 31, 2015 om 18:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

@diemenees, doe eens voor de aardigheid het volgende; ga op ns.nl eens op zoek naar de info dat je je abonnement moet verwijderen.

Vertel hier dan eens jouw bevindingen tijdens deze zoektocht. Heb je hem?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

C.
C. Koot - May 7, 2024 om 11:02
Winkels & webshops

Merkkleding besteld, chinees goed gekregen

Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China,  niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?

F. Koot
06 14994894 Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer