jcjoppe
door jcjoppe Oct 24, 2009 om 17:51
Auto & vervoer

Programma

hoi allemaal, wie weet er een programmaatje dat kan registreren wanneer de mail die ik heb verstuurd is gelezen?? laatst had ik 'msg tag' , maar dat werkt niet meer nadat ik een andere computer heb met mozilla thunderbird mail.... wie heeft er nog tips ?? alles is welkom, groeten, Johan

659 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Oct 24, 2009 om 18:22
1918 Antwoorden / 10 Vragen

die optie zit bij email programma outlook zelf

maar : als ik een mail binnenkrijg kan ik hem lezen maar ik druk op niet versturen van leesbevestiging. Dan heeft u nog steeds niets. U ben afhankelijk van de ontvanger om de bevestiging ook te laten slagen

groetjes ,labswans

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2009 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ labswans,

Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar .... vragensteller heeft geen outlook maar thunderbird mail en .... msgtag is nu juist een programma dat aangeeft aan de verzender wanneer post gelezen wordt ZONDER dat de ontvanger iets hoeft aan te klikken. Kijk maar eens op:
http://www.computeridee.nl/downloads.jsp?rubriek=1620616&id=2078464

Aan jouw 'antwoord' heeft vragensteller dus niets.

@Johan
Ik weet ook (nog) geen alternatief voor msgtag voor je.

labswans
door labswans - Oct 24, 2009 om 18:32
1918 Antwoorden / 10 Vragen

bemoei u met uw eigen zaken in de toekomst

Als de TS er niets aan heeft bepaald deze dat zelf wel

U zeikt mij af , hou er mee op graag

groetjes ,labswans

holpen
door holpen - Oct 24, 2009 om 19:15
1416 Antwoorden / 0 Vragen

MSG tag kan ook prima werken met Mozilla Thunderbird. Sterker nog, het kan eigenlijk met zo ongeveer elke standaard mailclient onder Windows werken.

Daarvoor moet echter de boel handmatig worden ingesteld.

MSGtag moet dan als volgt worden ingesteld: MSGTAG FREE SUPPORT.

In Thunderbird moet dan de instelling voor de uitgaande mailserver gewijzigd worden in: localhost en het poortnummer dat MSGtag u opgeeft.

holpen
door holpen - Oct 24, 2009 om 19:24
1416 Antwoorden / 0 Vragen

@labswans:
Sorry, beste labswans, maar je beantwoordt een vraag terwijl je kennelijk geen idee hebt om wat voor programmaatje het gaat, wat het doet en je leest ook nog eens de vraag niet goed, want de vraagsteller heeft Thunderbird en niet Outlook.

Door jouw antwoord kan vraagsteller compleet op het verkeerde been gezet worden. Dan is het niet meer dan redelijk om op jouw antwoord te reageren en aan te geven dat dit een antwoord is dat de plank compleet mis slaat. Ik ben ervan overtuigd dat Edrick niet de intentie heeft wie dan ook af te zeiken. Geldt overigens ook voor ondergetekende.

Maar we kunnen toch moeilijk antwoorden die echt aantoonbaar onjuist zijn gewoon maar laten gaan, met als gevolg dat de vraagsteller met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Als wij ons allemaal met onze eigen zaken zouden bemoeien, zouden we deze rubriek kunnen opdoeken. Het valt mij overigens vaker op dat je er erg slecht tegen kunt dat iemand je aanspreekt op dingen die je niet goed gezien hebt. So what? We maken toch allemaal fouten en zitten er allemaal regelmatig eens naast?