re
door red1 May 3, 2013 om 16:35
Auto & vervoer

Reclame

wanneer stoppen jullie (KASSA ) nu eens met die cookies en die reclame advertentie !!!!!!!! jullie worden hier rotvervelend mee

845 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 3, 2013 om 16:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo red1,

Voor contact met de redactie:

ga naar beneden op deze pagina en klik onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Je zit nu op een openbaar forum.

Overigens: die cookiemelding is tegenwoordig verplicht.

Met vr.gr.

freya
door freya - May 3, 2013 om 16:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Enne....als je die cookies nu eens op je harde schijf laat staan en niet iedere keer opruimt, krijg je die 'cookie-melding' ook niet meer....

Freya

br
door brui0929 - May 3, 2013 om 17:22
635 Antwoorden / 10 Vragen

Maak je gebruik van Firefox of Google chroom ga dan naar www.cookiesok.nl.
Ik weet niet of dit ook werkt bij explorer gebruikers er zou een oplossing voorkomen.

freya
door freya - May 3, 2013 om 17:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=brui0929 schreef op vrijdag 3 mei 2013, 17:22]Maak je gebruik van Firefox of Google chroom ga dan naar www.cookiesok.nl.
Ik weet niet of dit ook werkt bij explorer gebruikers er zou een oplossing voorkomen.

Hoe goed bedoeld ook, maarre....een 'add-on' installeren die automatisch op 'Ok' klikt als er een bepaalde pop-up verschijnt?
Mijn advies: 'niet doen'.

Freya

valerius-2
door valerius-2 - May 3, 2013 om 19:15
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u het er niet mee eens bent dan kan u dat duidelijk maken aan de redactie. Maar als ergens ergenis over is dan gewoon niet meer naar dit programma kijken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 5, 2013 om 14:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@ts wat heb je gestemd afgelopen/voorgaande verkiezingen? was die partij niet toevallig voor deze wetgeving?

dan weet je waar je terecht kunt met klachten..