ar
door arti3007 Apr 12, 2016 om 14:36
Auto & vervoer

Schadevrije jaren

Allsecur, zeker niet doen.

Zijn veel duurder dan andere verzekeraars en ze gaan op hun eigen manier met regels om.

Als je een schade meldt kijkt een schade expert via de foto's naar de schade, gaat nog niet eens op locatie kijken.

Laat bijna 3 weken op zich wachten voordat er een uitspraak komt.

Bij mij was de schade dus al gerepareerd en achteraf zegt de schade expert dat ik de schade zelf heb veroorzaakt, terwijl iemand op de de parkeerplaats tegen mijn auto is aangereden.

Ik heb het helaas niet zien gebeuren, kwam er de volgende ochtend pas achter.

Heb geprobeerd een contra expertise op los te laten. Heb met 5 verschillende experts gebeld.

Allen doen géén uitspraak aan de hand van foto's.

Ik val dus van 22 schadevrije jaren naar 6!!

In de polis voorwaarden staat dat indien je op 01-01-2016 de verzekering verlengt bij allsecure gaan je schadevrije jaren naar 10.

Als je dat dus niet doet, heb je pech, krijg je er dus maar 6.

Hoezo verplichte klantenbinding?

Voor mij NOOIT meer allsecure

Maar de vraag is KAN DIT ZOMAAR?

688 2 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Apr 12, 2016 om 14:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

VRAAG: Waarom koos je dan ooit voor deze 'veel te dure' verzekeraar? (eigen woorden).

aurora1
door aurora1 - Apr 12, 2016 om 22:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als de schade lager is dan het verschil in premiebedrag over een aantal jaren zou u kunnen overwegen alsnog die schade zelf te betalen, i.c. het bedrag dus aan uw verzekering overmaken. Bij veel verzekeringen kan dat ook nog achteraf en worden dan e.e.a. wat betreft schadevrije jaren en premie teruggedraaid.
U heeft zelf deze verzekering gekozen, u kunt natuurlijk ook t.z.t. deze verzekering opzeggen en een andere kiezen.
Voor de toekomst is het misschien handig om een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten, dan hoeft u niet zelf achter experts e.d. aan te gaan.
Als u een rechtsbijstandsverzekering gaat afsluiten, kies dan voor een onafhankelijke zoals de DAS of Arag e.d. om eventuele belangenverstrengeling te voorkomen.