he
door hetty1964 Oct 4, 2016 om 19:50
Auto & vervoer

Scootmobielplatform

Mijn vader heeft een scootmobiel en heeft hiervoor een scootmobielpas. Zeg maar een soort van ANWB voor scootmobiels. Mijn vader wil dit lidmaatschap opzeggen. Ik heb, namens mij vader, een brief geschreven en 2x gemaild. Daarnaast ben ik al anderhalve week aan het bellen. 06-24186057. Steeds krijg ik de voicemail, die niet ingesproken kan worden, maar dat we het op een later moment nogmaals moeten proberen. Voor de grap heb ik toe het nummer gebeld, wat je moet bellen als je dus met pech staat.
06-23210601. Ook op dit nummer wordt niet opgenomen. Je zou worden teruggebeld. Helaas, niet teruggebeld. Mijn vader zou toch echt met pech gestaan hebben.
we hebben serieus de vraag of dit bedrijf echt wel bestaat. Abonnement wordt automatisch verlengt. Geen idee hoeveel leden dit bedrijf heeft, maar dit is toch echt zorgwekkend.

2827 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 19:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe heet dat bedrijf dan?

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2016 om 20:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen
tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 20:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sorry, begrijp nu dat de naam Scootmobielplatform heet. Heel raar bedrijf, volgens mij compleet nep. Inderdaad, heel zorgwekkend. Ze hebben een keurmerk met hun eigen naam, nog dwazer.

Maar u hebt nu opgezegd, dus houd de bankrekening in de gaten en als ze toch incasseren, dan per omgaande storneren. U kunt het bankrekeningnummer ook blokkeren.

Ik vraag me af hoe uw vader daar een scootmobiel gekocht heeft.

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2016 om 20:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stuur nog 1x een mailtje met daarin geplakt de tekst van je eerdere mails (incl datum van die mails) en zeg dat je vader per 1/1 a.s. de pechhulp beëindigd. Bewaar ook je logbestand van alle belpogingen.

Als je vader internetbankiert kun je meteen de aut. incasso van dit " bedrijf" blokkeren.

Overigens kun je vlg mij bij de ANWB ook terecht voor pechhulp scootmobiel.

tijger1
door tijger1 - Oct 4, 2016 om 20:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als uw vader eventueel elders een scootmobiel heeft gekocht en via dat bedrijf naar Scooterplatform verwezen is voor pechhulp, zou ik bij dat bedrijf ook maar een klacht indienen.

lotus0009
door lotus0009 - Apr 30, 2017 om 19:56
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb de ervaring dat het Scootmobielplatform niet reageert op de telefoonnummers zoals boven aangegeven. Ook op e-mail reageert men niet. Nu wil het geval dat als je met pech staat men dus niet reageert op de hulpvraag en volgens mij voldoet men dan niet aan het service contract. Kan je in dit geval dan van contractbreuk spreken? ZO ja, kan je in dat geval dan de automatische incasso stop zetten?

du
door dursku - Sep 5, 2017 om 13:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dennis van Gerwen scootmobiel pechhulp

Helaas heb ik te laat nagekeken op internet wie of wat Dennis van Gerwen voor persoon is
Inderdaat eigenaar van scootmobiel pechhulp
Tevens een grote leugenaar
Ik wacht al 2 weken op mijn scoot en €1500.- aanbetaling voor een nieuwe scoot
Ik heb mijn oude scoot nl.ingeruild en €1500.- aanbetaald maar er komt helemaal niets.
Mij was toegezegd dat de scoot 3 dagen later geleverd zou worden maar helaas
Ik heb de hele dag geprobeerd om van Gerwen te bereiken tot 1 uur in de nacht maar er werd nooit opgenomen.
de volgende dag heb ik al vroeg gebeld en warempel hij nam de telefoon op en vertelde dat er wachttijd was,dus niet op voorraad na informatie bij de inporteur bleek er helemaal geen wachttijd te zijn,  bleek dat hij de scoot helemaal niet besteld had
ik confronteer hem hiermee en zeg ik wil de koop ongedeaan maken want jij beliegt de zaak,dus hij gaat accoord maar heb tot nu toe niets terug gezien

du
door dursku - Sep 5, 2017 om 13:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

ben bij hem aan de deur geweest maar werd beschuldigd van erf vredebreuk dus mijnheer Dennis belt de politie ik werd gesommeerd om in de auto plaats te nemen
hij heeft toen de politie beloofd om de scoot en het geld terug te bezorgen is inmiddels 5 dagen geleden maar ik heb nog niks gezien
hij zegt duizende klanten te hebben ik wil deze graag waarschuwen voor Dennis van Gerwen!!!

marita5
door marita5 Sep 5, 2017 om 15:07
11528 Antwoorden / 15 Vragen

@Dursku , website scootmobielplatform is tijdelijk niet beschikbaar , klik op de rode regel ,http://www.scootmobielplatform.nl