ce
door ceeszomers Feb 10, 2010 om 21:06
Auto & vervoer

Service NS

Aktie tegemoedkoming geleden schade door sneeuw
Maar:
ik heb al 40% korting maar ze willen niets verder doen voor deze grote groep mensen. SERVICE is nog steeds waardeloos voor de vaste klanten van de NS. Zijn er nog meer mensen die dit vinden mail naar de Vara>> KASSA hopelijk doen zij er wat mee

416 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je weet toch dat de letters NS voor "No Service" staat

ve
door verwijderd - Feb 11, 2010 om 20:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zou je dan ook kunnen aangeven welke schade je geleden hebt?

Als je daadwerkelijk schade hebt ondervonden en de oorzaak daarvan is verwijtbaar aan de NS, dan kun je gewoon een schadeclaim indienen?

ve
door verwijderd - Feb 11, 2010 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ceeszomer,

Als je dit onder de aandacht wil brengen van de KassaRedactieOnline, dan kun je dat het beste rechtstreeks doen:

KassaRedactieOnline

Pedro.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2010 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Openbaarvervoer ik blijf het waardeloos vinden. De ANWB heeft ooit een test met een groep mensen gedaan die altijd met de auto naar het werk gaan en daar door veel in de file staan. Dat deze mensen een keer met de trein naar het werk gaan.. De meeste reacties waren ik neem de file voor lief. Ik vindt persoonlijk dat je altijd een hoop moet betalen en je krijgt er weinig voor terug. Zoals jou situatie sta je helemaal met lege handen.

ve
door verwijderd - Feb 14, 2010 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ja uiteraard deed ik een brief sturen en via de klant contactmail van de NS.ik kreeg alleen als reactie dat het ze spijt dat ik niet dagene kreeg dan wat ik had verwacht verder werdt het verzoek afgewezen

ve
door verwijderd - Feb 14, 2010 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoe doe ik dat via hun website. ik heb al wel het contact formulier van de vara website ingevuld met de vraag of er meer klachten zijn van deze strekking. totop heden geen reactie behalve ontvangst bevestiging

read schreef op donderdag 11 feb 2010, 21:18: ceeszomer,

Als je dit onder de aandacht wil brengen van de KassaRedactieOnline, dan kun je dat het beste rechtstreeks doen:

KassaRedactieOnline

Pedro.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer