ron973
door ron973 May 4, 2013 om 18:49
Auto & vervoer

Tip 300

ik heb al geruime tijd veel te veel betaald aan iets waar ik never nooit toestemming voor geven

nu halen ze al een ruime tijd 74,97 van mijn rekening af
via global collect ik weet niet hoe ik hier van af moet komen
bij global zegen ze dat ik contact moet hebben met tip300 maar daar word niet op genomen en email hebben ze niet

wie heeft voor mij tips zojuist heb ik een email gestuurd naar info@idmsmedia.com van global collect

3644 3 Rapporteer

stacey
door stacey - May 4, 2013 om 18:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Selectieve Blokkade op rekening nummer waarmee ze afschrijven laten zetten door je bank als het onterecht wordt geïncasseerd, dan kunnen ze niets meer afschrijven.

stacey
door stacey - May 4, 2013 om 18:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Oud topic uit 2011 waar tip300 ook genoemd wordt..- lees hier -

-idmsmedia.com-

ron973
door ron973 - May 4, 2013 om 18:57
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=stacey schreef op zaterdag 4 mei 2013, 18:51]Selectieve Blokkade op rekening nummer waarmee ze afschrijven laten zetten door je bank als het onterecht wordt geïncasseerd, dan kunnen ze niets meer afschrijven.

Beste Stacy
Ik heb er aan gedacht en dat zal dan ook mijn volgende stap zijn
Ik heb reeds een bedrag terug gevorderd
En dat is gelukt
Nu maar ff wachten wat die email doet