Tom Tom kaarten staan los van elkaar
Ik heb een tijdje terug een Tom Tom gekocht. De Benelux versie. Ik kon immers altijd nog een kaart bijkopen?
Ik kwam er vrij snel achter dat als ik naar Zuid Limburg of Noord Nederland moet ik vanuit Noord Limburg regelmatig ook via Duitsland kan rijden. Maar ja, ik had Duitsland niet.
Dus ik koop de kaart bij Tom Tom waar Duitsland op zit.
Blijkt nu ineens dat die kaarten niet samengaan. Wel ieder apart, maar als ik nu van A naar B in Nederland via Duitsland wil, dan kan dat nog steeds niet.
De klantenservice van TomTom wenst hiervoor geen oplossing te bedenken en de 'Expert' doet net of zijn neus bloedt.
Kortom, ik ben gewoon een domme consument die beter had moeten weten??
Dan toch maar via ANWB.NL???
Zijn er meer consumenten die hierin getuind zijn??
Dag manus11,
Ik heb soortgelijke klachten de laatste maanden al vaker gelezen op de verschillende consumentensites. Je bent dus zeker niet alleen.
Met vriendelijke groete, ReadAC.
Terwijl ze het zo makkelijk kunnen oplossen.
Bestaande kaarten uit de TomTom en vervangen voor Europa.
Ik begrijp niet dat ze die kleine moeite niet nemen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?
Dag manus11,
Je schrijft: Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?
Klantvriendelijkheid is een woord dat bij de grote bedrijven nauwelijks meer bestaat. Denk aan energiesector, denk aan de zorg, denk aan de providers, denk aan de banken, denk aan.. enz, enz..
Daarvoor in de plaats is het woord "graaien" gekomen. Na de liberaliseringsgolf gaat het uitsluitend om veel, heel veel geld verdienen in een zo kort mogelijke tijd. Daar worden dan de vette bonussen van betaald en oh ja, ook de aandeelhouders natuurlijk.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling
In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer