ma
door manus11 Oct 9, 2009 om 14:48
Auto & vervoer

Tom Tom kaarten staan los van elkaar

Ik heb een tijdje terug een Tom Tom gekocht. De Benelux versie. Ik kon immers altijd nog een kaart bijkopen?
Ik kwam er vrij snel achter dat als ik naar Zuid Limburg of Noord Nederland moet ik vanuit Noord Limburg regelmatig ook via Duitsland kan rijden. Maar ja, ik had Duitsland niet.
Dus ik koop de kaart bij Tom Tom waar Duitsland op zit.
Blijkt nu ineens dat die kaarten niet samengaan. Wel ieder apart, maar als ik nu van A naar B in Nederland via Duitsland wil, dan kan dat nog steeds niet.
De klantenservice van TomTom wenst hiervoor geen oplossing te bedenken en de 'Expert' doet net of zijn neus bloedt.
Kortom, ik ben gewoon een domme consument die beter had moeten weten??

Dan toch maar via ANWB.NL???

Zijn er meer consumenten die hierin getuind zijn??

153 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag manus11,

Ik heb soortgelijke klachten de laatste maanden al vaker gelezen op de verschillende consumentensites. Je bent dus zeker niet alleen.

Met vriendelijke groete, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Terwijl ze het zo makkelijk kunnen oplossen.
Bestaande kaarten uit de TomTom en vervangen voor Europa.

Ik begrijp niet dat ze die kleine moeite niet nemen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag manus11,

Je schrijft: Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?

Klantvriendelijkheid is een woord dat bij de grote bedrijven nauwelijks meer bestaat. Denk aan energiesector, denk aan de zorg, denk aan de providers, denk aan de banken, denk aan..  enz, enz..

Daarvoor in de plaats is het woord "graaien" gekomen. Na de liberaliseringsgolf gaat het uitsluitend om veel, heel veel geld verdienen in een zo kort mogelijke tijd. Daar worden dan de vette bonussen van betaald en oh ja, ook de aandeelhouders natuurlijk.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

zucht...