ma
door manus11 Oct 9, 2009 om 14:48
Auto & vervoer

Tom Tom kaarten staan los van elkaar

Ik heb een tijdje terug een Tom Tom gekocht. De Benelux versie. Ik kon immers altijd nog een kaart bijkopen?
Ik kwam er vrij snel achter dat als ik naar Zuid Limburg of Noord Nederland moet ik vanuit Noord Limburg regelmatig ook via Duitsland kan rijden. Maar ja, ik had Duitsland niet.
Dus ik koop de kaart bij Tom Tom waar Duitsland op zit.
Blijkt nu ineens dat die kaarten niet samengaan. Wel ieder apart, maar als ik nu van A naar B in Nederland via Duitsland wil, dan kan dat nog steeds niet.
De klantenservice van TomTom wenst hiervoor geen oplossing te bedenken en de 'Expert' doet net of zijn neus bloedt.
Kortom, ik ben gewoon een domme consument die beter had moeten weten??

Dan toch maar via ANWB.NL???

Zijn er meer consumenten die hierin getuind zijn??

153 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag manus11,


Ik heb soortgelijke klachten de laatste maanden al vaker gelezen op de verschillende consumentensites. Je bent dus zeker niet alleen.


Met vriendelijke groete, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Terwijl ze het zo makkelijk kunnen oplossen.
Bestaande kaarten uit de TomTom en vervangen voor Europa.

Ik begrijp niet dat ze die kleine moeite niet nemen. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag manus11,


Je schrijft: Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?


Klantvriendelijkheid is een woord dat bij de grote bedrijven nauwelijks meer bestaat. Denk aan energiesector, denk aan de zorg, denk aan de providers, denk aan de banken, denk aan..  enz, enz..


Daarvoor in de plaats is het woord "graaien" gekomen. Na de liberaliseringsgolf gaat het uitsluitend om veel, heel veel geld verdienen in een zo kort mogelijke tijd. Daar worden dan de vette bonussen van betaald en oh ja, ook de aandeelhouders natuurlijk.


Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2009 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zucht...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer