ma
door maria1953 Jun 15, 2005 om 17:32
Auto & vervoer

Tomtom

ik heb 20 maart de tomtom go gekocht voor 830,-- euro 2 weken later staat die voor 500,-- euro dat is balen. binnen 3 weken kreeg ik van tomtom bericht dat ik nieuwe software kon kopen voor maar liefst 80,-- euro nou dat heb ik niet gedaan ik vind dit niet redelijk ik koop een nieuw en duur produckt maar niet update. tomtom zegt jammer niks aan te doen. zijn er nog meer mensen die dit produkt gekocht heeft zo duur en balen ook. kan hier wat aan gedaan worden.

vriendelijke groet maria uiterwaal

692 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 15, 2005 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat die TomTomGo nu een stuk goedkoper is komt waarschijnlijk omdat er
een nieuwe TomTomGo op de markt is gekomen.De "oude"gaat dan natuurlijk
voor een lagere prijs de deur uit om van de oude voorraad af te
komen.Eigenlijk zou je je klacht dus niet moeten richten aan TomTom
maar aan de verkoper want die heeft natuurlijk geweten dat er een
nieuwe aan zat te komen.

Met die nieuwe TomTomGo is ook de software verbetert.Hiervoor is inderdaad een update te koop.

Groeten Harry

ve
door verwijderd - Jun 15, 2005 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u wilt weten wat ik bedoel kijk dan in de huis aan huis folder van dixons deze week.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2005 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik neem trouwens maar even aan dat u de volledige software van
west-europa er ook bij heeft want anders hebben ze u flink een poot
uitgedraaidDe nieuwe Go serie bestaat uit drie verschillende types.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

softwear ging over nederland vorige week kon ik engeland op waaderen voor 59 euro  en misschien volgende week wel europa ik heb tomtom alleen dit medegedeeld en ik kreeg van hun alleen maar antwoorden waar niks op sloeg ik vroeg niks over windows dat ik dat ook moest betalen (dat is dus niet zo dat kan ik gratis dounloden )en natuurlijk als die ergens duurder staat ben ik ook blij dat ik dat niet betaald heb. maar hun zeggen dat ik mijn tomtom van een derde heeft gekocht en dat hun ze niet verkopen. wie moet ik dan geloven.

vriendelijke groet

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is handel maar deservice van tom tom is echt wel goed.er worden inder daad verschillende prijzen berekend maar er zit ook veel verschil in pakketten die er bij zitten. en ja er zijn bedrijven die ook aanbiedingen maken .als je later de tom ergens duurder ziet staan dan ga je toch niet bij betalen. en die soft wear kan slaan op het buiten land.bv frankrijk etc. succes

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb je zelf ook een tomtom moet je eens proberen om met hem bij de leidse rijn te komen ons lukte dat niet vanaf de a2 boven ging het al mis. ik neem aan als je dit nieuw koop dat de softwaer ook aangepast is dat dachten we om dat die van 2004 was.

vr. gr. maria

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

doet u nog wat zout op de wond.

vr.gr. maria

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de Autorai heb ik mensen van TomTom gesproken en die vertelden dat eind mei een nieuwe uitvoering kwam.

Dus uw leverancier moet toen ook al op de hoogte zijn geweest.

Maandag jl. nog eens TomTom gebeld en nu schijnt de 700 pas eind juli te komen, is met vaste schijf hoef je op een lange reis niet steeds SD geheugenkaartjes te wisselen.

We wilden TomTom speciaal voor de vakantie want dan gebruiken ‘m het meest, nu wachten we maar hebben we ‘m veel goedkoper kunnen krijgen.

TomTom had vermoedelijk te druk met cashen!

De vier topmensen horen nu bij de 30 rijkste Nederlanders.

Maria wordt bedankt voor haar bijdrage.

Grindweg,

Lol, tip voor vaderdag TomTom 500 en binnenkort verkrijgbaar, maar zondag is het vaderdag dan is deze echt nog niet leverbaar.

Ik zou dan toch liever de 700 met vaste schijf hebben gaat ca. 800,00 kosten.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja en wij maar ploeteren om een tomtom te kunnen kopen wij moeten sparen zij kunnen elkedag een andere nemen. maar ik heb nu een briefje geschreven ze willen niemand voortrekken dat hoef ook niet maar als ik een vraag heb over tomtom moet je geen antwoord geven om vernieuwde windows die kan ik gratis opwaarderen.

gr.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

zeer geachte maria ik wil geen zout in open wonden gooien maar alleen verduidelijken wat ik bedoel.en de mensen proberen te helpen.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maria,

Misschien een e-mailtje aan Kassa als belbus onderwerp, dat doet soms wonderen.

De gratis updates van Windows zijn om lekken en problemen te verhelpen, je krijgt van Windows echt geen upgrade van ME naar XP. Zo moet je nieuwe versie van TomTom denk ik zien.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 19:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik begreep hem wel was als grapje bedoeld ik heb gekeken naar de folder.

maria

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik begrijp het wel, maar ik vroeg hun om een antwoord over de tomtom niet over mijn computer. daar kreeg ik antwoord over ik heb hun nu een briefje geschreven omdat  die gene die e-mails verzorg niet mijn vraag beantwoorde. ik vroeg niet om een gratis up date als was dat wel leuk geweest. de manier waarom het gaat stuit mijn tegen het borst zei zeggen dat ze er niks mee te maken hebben en niks meer verkopen maar als je naar hun sait gaat kan je alles kopen. ik ben klant en ik wil vriendelijk behandeld worden. en niet als een zuur. omdat ik wat vraag.

vr. gr. maria

ve
door verwijderd - Jun 17, 2005 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

De laatste update voor de Kaarten voor Europa .... Geweldig en ieder cent waard .... zelfs 2 extra landen erbij.  100% tevreden

ve
door verwijderd - Jun 17, 2005 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

TomTom is helemaal niks! het is gemaakt voor de benzine stations, je wordt omgeleid en de route klopt vaak niet en je draaid rondes om je bestemming. Ik werk met Alturion op mijn laptopje en een gps muis en dat werkt 1000 X beter dan heel TomTom

ve
door verwijderd - Jun 18, 2005 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
Hallo Maria,

Uiterst vervelend wat je overkomen is. Controleer of de zaak waar hje Tom Tom kocht een laagste prijsgarantie heeft, zo ja dan kun je daarop aanspraak maken. Helaas is het zo dat voorafgaand aan de vakantie vele pakketten aangeboden worden in een uitgklede vorm waardoor een lage prijs. Een Pocket PC c.q kompleet navigatiesysteem met gedetaillerde kaarten van niet alleen de Benelux maar ook Europe kost altijd nog ca. Euro 700-800.Controleer je versie even op bestemmingen in Europa is dit gedetaillerd dan is de prijs mogelijk niet te hoog. Blijf volhouden richting leverancier en Tom Tom onder het motto de aanhouder wint. Ik kocht 1,5 jaar gelden een Medion syteem bij Aldi Euro 499,00. Benelux gedetailleerd overige landen alleen de grote wegen en steden. Mocht je er in het geheel niet uitkomen benader dan één van de directieleden van TOM TOM, zie hiervor een uittreksel Kamer van Koophandel. Veel succes. Henri 1942

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben 22 maanden geleden een tomtom gekocht.De prijs was toen ook erg hoog. Drie weken geleden stopte hij er spontaan mee. We hebben de service gebeld en kregen als antwoord. Het kost altijd 175 Euro!! Is de batterij kapot komt er nog eens 40 Euro bij. Dat is toch bij elkaar 215 Euro. Wij hebben dus besloten om dat niet te doen. Nee de service is nul komma nul van tomtom.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor slechts E199 is er al eentje die zelfs de fietspaden aangeeft, en ook op het water de vaarroute's en de Update's zijn gratis, net als de diverse landen, maar je kunt de eenvoudige update gratis en de uitgebreidere betalen!

Het apparaat is regenwater dicht. Dus niet duur en werkt simpeler maar veel goedkoper,de batterijen koop je overal, gewone oplaadbare 4 NI MH penlichts....

Ik noem het daarom nu gewoon sTOM sTOM of mag in nu geen naam grappen maken?