ch
door chanoem Jun 17, 2008 om 10:27
Auto & vervoer

Tomtom opwaarderen

Hllo,

Ik wil graag onze Tomtom one Benelux opwaarderen naar heel Europa (dus niet alleen West Europa). Ik heb geprobeerd via de site van Tomtom erachter te komen hoe duur dat is en ik kon dat niet vinden.

Weet iemand of het sowieso mogelijk is, hoe dan en hoeveel het kost?

Bedankt alvast.

2800 3 Rapporteer

ph
door phinder - Jun 17, 2008 om 10:48
433 Antwoorden / 4 Vragen

Er zijn twee mogelijkheden voor het opwaarderen. De eerste mogelijkheid is het aanschaffen van de software en de individuele regiokaarten op een SD-kaart. Deze kaarten bevatten naast de Benelux ook het volledige hoofdwegennet van West-Europa, met naadloze navigatie over grenzen van de Europese landen heen. U kunt de SD-kaart van de Benelux aanvragen (€79), die wordt geleverd inclusief het hoofdwegennetwerk van Europa. U steekt deze simpelweg in de TomTom Go en de veranderingen worden doorgevoerd. U kunt alleen uw huidige kaart upgraden naar een nieuwe kaart van dezelfde regio.

De tweede mogelijkheid betreft een complete upgrade cd-set voor Maps of Western Europe. Deze upgrade is geldig voor alle TomTom Go bezitters met Maps of Western Europe op cd-rom. De upgrade cd's bevatten gedetailleerde kaarten van iedere regio in West-Europa, met naadloze navigatie over de verschillende landsgrenzen heen. Deze set met up-to-date kaarten kost slechts €59 incl. btw. De cd-set bevat de regio's Duitsland; Polen en Tsjechië, Oostenrijk en Zwitserland, Italië, Noorwegen, Zweden, Denemarken en Finland, Groot-Brittannië, Nederland, België en Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal en Andorra.

Bron: Tom Tom opwaarderen

Gr. Phinder

ph
door phinder - Jun 17, 2008 om 10:52
433 Antwoorden / 4 Vragen

oeps..

ik zie dat het de verkeerde tom tom betreft...

hier de tekst voor de juiste:

Buiten Europa navigeren
Wie ook buiten de Benelux wil navigeren met de One, kan een geheugenkaart met naadloze kaart van West-Europa overwegen. Daarmee kunt u navigeren van bijvoorbeeld Amsterdam naar Rome, zonder kaart te wisselen. Op de geheugenkaart, die €249 kost, staan 18 landen. U kunt overigens ook een cd-set aanschaffen, waarmee u nieuwe landen en regio's zélf op een SD-geheugenkaart kunt zetten. Sinds kort kunt u zelfs kaarten betalen en downloaden via internet.

En de link: Tom Tom opwaarderen

ch
door chanoem - Jun 17, 2008 om 22:47
5 Antwoorden / 5 Vragen

Hartelijk dank, Phinder. Ik zal de link die je gestuurd hebt eens openen en bekijken. Wat nog een dure liefhebberij overigens. Een nieuwe kopen lijkt me net zo duur.

Met vriendelijke groet