co
door cooltje Jan 20, 2011 om 17:29
Auto & vervoer

Verhoging benzine prijzen

Shell is blijkbaar van plan de benzine te verhogen tot 2 euro per liter. Dit moeten we niet accepteren!! Er is al een kettingreactie van emails aan de gang met als doel NIET te tanken bij Shell en Esso. Als ze het in hun portemonne voelen staken ze misschien de belachelijke verhogingen. Het werkt alleen maar als IEDEREEN mee doet!

707 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 20, 2011 om 19:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waar heeft u dit gelezen of gehoord?

invalide
door invalide - Jan 22, 2011 om 22:43
787 Antwoorden / 5 Vragen

Hoeveel liter kon ik van mijn AOW 40 jaar terug kopen?
En 20 jaren terug....
En nu in 2011 en dan vallen de prijzen vergelijken met deze uitkering nog wel mee....

Dus toenmalige Benzine prijs en AOW uitkeringen....
En als je geen 120 Km maar 90 tussen de vrachtwagens bleef rijden bespaar je ruim 35% dus zoveel geld kunt ook U overhouden.

En dan niet klagen dat je banden zo lang mee gaan, en je alle boetes mis loopt en de regering wil juist dat we die regels overtreden want dat leverde geld op want ze hebben toch 18 miljard nodig?

rj
door rjw - Jan 22, 2011 om 23:12
3302 Antwoorden / 5 Vragen

Wel goed lezen a.u.b.. Shell heeft gezegd dat de benzineprijs bets wel eens zou kunnen doorstijgen tot 2 euro per liter. Maar daar hoef je geen Shell voor te heten om dat te kunnen voorspellen. De vraag naar brandstof neemt de komende jaren gigantisch toe door de economische groei in verschillende landen (denk aan de BRIC en MIKT landen), terwijl tegelijkertijd de makkelijk te winnen olievelden schaarser worden.

Dan kan je op je kop gaan staan en protesteren wat je wil, maar als de vraag groter wordt dan het aanbod, dan heeft dat niet zoveel zin.

börgemeister
door börgemeister - Jan 23, 2011 om 00:12
506 Antwoorden / 25 Vragen

De grootste boosdoener is toch de Rijksoverheid, die onlangs (1 januari jl.) de accijns heeft verhoogd en op de accijnzen wordt ook nog eens 19% (of 6%) btw geheven.

börgemeister
door börgemeister - Jan 23, 2011 om 00:13
506 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 20 jan 2011, 19:01]Waar heeft u dit gelezen of gehoord?

Waarschijnlijk de Fabeltjeskrant?

stacey
door stacey - Jan 23, 2011 om 00:14
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Op de fiets met z`n allen !!

--Het werkt alleen maar als IEDEREEN mee doet! -- ;-)