ma
door maruja Feb 24, 2007 om 12:12
Auto & vervoer

Wanneer overstappen naar wa verzekering

hallo

mijn auto van bouwjaar 8-2001 is nu all-risk verzekerd, wanneer is het zinvol om over te stappen naar een goedkopere wa, of wa+ verzekering?

2745 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat hangt een beetje af van de waarde.Hangt er ook vanaf of u zelf geld heeft om een andere te kopen mocht er onverhoopt iets gebeuren en de auto is niet meer all-risk verzekerd.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

mijn auto is 17 jaar oud een halfjaar geleden werd hij bbij een poging tot diefstal zwaar beschadigd, stuurkolom open gebroken stuurslot eruit geramd portier dubbelgevouwen schade 2000,00 euro via all-risk verzekering totaal gerepareerd met eigen risico van 125,00 euro en 10dagen lang gratis vervangende auto tijdens reparatie.

Dus wat is het u waard.

hans

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de volledige casco korting hebt zo ik gewoon all risk blijven, die paar euro die je per maand goedkoper uit bent verdien zich na een schade altijd terug.

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onze Ford Focus is 6 jaar oud maar we zijn nog altijd all-risk verzekerd en houden dat ook mooi zo.

Groet, libra

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Maruja

Als de dagwaarde lager is als de helft van de aankoopwaarde zou ik persoonlijk overstappen

en wil je de goedkoopste die ik ken kun je al aan het sparen terwijl je nog riidt

FBTO lijkt mij een goede keus

wens je nog veel veilige kilometers

groeten van de sleutelaar

ve
door verwijderd - Feb 24, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

er is nog een goedkopere tussen oplossing dat is wa plus. dan is alles verzekerd behalve als u hem zelf plat rijd. maar denk eens wat glas schade kost of wild schade want dat is dan gewoon verzekerd.ifo via uw maatschapij. succes

ve
door verwijderd - Feb 25, 2007 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

unive is goedkoper en is soepeler met de gestuurde schade stroom