kn
door kneup Oct 14, 2008 om 18:43
Computers & telefonie

3 maanden GEEN tegoeden

 


Hallo,


 


Is er iemand va jullie die een abonnement heeft bij vodafone en die sinds het nieuwe registratiesysteem geen tegoeden heeft ontvagen en toch gewoon moet betalen.nu heb ik een ultimatum gekregen om 3 mnd. 100 belminuten of 100smsjes, maar dan boor ik 3 keer 50 euro door mijn neus (nl. 3 mnd. geen tegoeden van 50 euro ontvangen maar toch betalen) wie o wie weet raad. 


kneup


 

243 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2008 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kneup,


Wellicht kun je het probleem rechtbreien als je kontakt opneemt met:


Stuur een mailtje naar Bas of Antoine of Jan


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com


(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)


en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt gepaatst op verschillende consumentensites.


Sukses en met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Oct 15, 2008 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@kneup


Stuur me, als je dat wilt even een mailtje met je mobiele nummer, dan kan ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen hierin.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

ve
door verwijderd - Nov 3, 2008 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


 


Ik heb het zelfde probleem. Ineens was er 254 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb om een gespecificeerde rekening gevraagd maar dat heb ik na 4 weken nog steeds niet ontvangen. Ze weten niets bij de klantenservice. Ze weten alleen dat ik een groot bedrag moet betalen. Ik heb denk via de klantenservice 10 verschillende bedragen gehoord. ze kondenwel zien dat het bedrag niet correct was, maar wat het nu wel moet zijn. dat weet niemand. Ik kreeg ook een soort van ultimatum, maar dan ben ik niet mee accoord gegaan, ik wil dat het uitgezocht gaat worden. Al met heb ik nu ook het mailadres op deze site gemaild en ik hoop daar spoedig wat van te horen. Ik weet wel dat ik vodafone meer dan zat ben en dat ik spijt heb dat ik mijn abonnement heb verlengd.


Groeten,


Nathalie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Dr
Driftig - Oct 14, 2024 om 18:34
Auto & vervoer
Drift trike

Drift trike

Geachte heer/mevrouw,

Mijn zoon wil van zijn spaargeld een drift trike kopen, alleen ben ik niet bekend met de wetgeving omtrend deze elektrische voertuigen.
Ook het zoeken op de pagina van de rijksoverheid en RDW heeft mij niet verder geholpen. Waar kan ik teruglezen welke voertuigen toegestaan zijn op de weg of stoep? Op de pagina van de rijksoverheid staat wel een overzicht van ... Lees meer

tenormin
tenormin - Oct 15, 2024 om 14:20
Geldzaken & recht

Betalingsherinnering Postnl

Kreeg van Postnl een paar weken geleden een kaart om €4,56 te betalen: iemand had mij iets gestuurd waar te weinig postzegels op was geplakt. Met hen in contact getreden van wie de post zou moeten zijn. De afzender was helaas onbekend. Aangezien ik (tegenwoordig) alleen nog post ontvang van de Bank, mijn Zorgverzekering en de Belastingdienst, (en 1 keer per jaar Eneco): heb ik niets ontvangen. I ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer