ma
door marsis Mar 21, 2011 om 22:47
Computers & telefonie

A pad

ik heb in januari een a pad (goedkopere i pad) gekocht via internet bij .www.gadgets4evb.nl het apparaat werkt voor geen meter zo traag .het koste met verzendkosten 125 euro ik kan er helemaal niks mee doen nou krijg ik vandaag nog een rekening van 29 euro invoerkosten of ik die maar wil betalen ik ben dus [edit redactie] dit apparaat is in china besteld en ik kan alle vervoerskosten ook nog betalen dit stond niet op de site
heeft er iemand dit ook meegemaakt toevallig

1474 8 Rapporteer

iv
door ivanvliet - Mar 21, 2011 om 23:11
32 Antwoorden / 3 Vragen

niet betalen die vervoerskosten
is hun risico niet te jouwe
en komen ze daar 3 mnd later mee?

ma
door marsis - Mar 25, 2011 om 09:09
1 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb de rekening wel betaald bij dhl kon ik niet onderuit ook omdat de verkoper nergens op reageerd telefoon/mail als je beld kost 80 ct per minuut maar je moet heel wat stappen doorlopen voor je uiteindelijk toch niemand aan de lijn krijgt

commonsence
door commonsence - Mar 25, 2011 om 09:59
54 Antwoorden / 13 Vragen

Goedkoop blijkt hier maar weer duurkoop te zijn. Wel een zeer lullige ervaring voor je!
De Chineese exportproducten zijn al aardig naar onze eisen aan te toegroeien echter dan gaat het om de producten waar zeer grote partijen van geexporteerd worden naar het Westen. Die staan rechtstreeks onder de concurentie druk van mega orders. Toch had ook ik verwacht dat de Chinees in deze sector al een aardig volwassen exportproduct op onze markt had willen loslaten. Ik vrees dat de lage prijs de negatieve doorslag in hun slechte kwaliteit geworden is.
Laat iedere teleurstelling in je leven een levensles zijn, dan is niets voor niets geweest.

freya
door freya - Mar 25, 2011 om 10:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo marsis,

Tja, zo'n 'nep iPad' van €125 is natuurlijk niet te vergelijken met een echte iPad van €450. Dat dit apparaat traag werkt verbaast mij dus niets. Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer eens....

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Mar 25, 2011 om 16:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........ik ben dus [edit redactie] dit apparaat is in china besteld ...............

Op hun site staat vermeld dat hun goederen uit China komen.

De rekening zal je hebben gekregen van of de douane of de vervoerder die e.e.a. voorgeschoten heeft. Deze rekening zal betaald moeten worden.

co
door conimus - Apr 21, 2011 om 21:50
5 Antwoorden / 9 Vragen

Aan de invoerkosten ontkom je niet. Dus helaas, gewoon betalen.

ma
door madwim - Aug 30, 2011 om 12:36
3 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marsis schreef op maandag 21 mrt 2011, 22:47]ik heb in januari een a pad (goedkopere i pad) gekocht via internet bij .www.gadgets4evb.nl het apparaat werkt voor geen meter zo traag .het koste met verzendkosten 125 euro ik kan er helemaal niks mee doen nou krijg ik vandaag nog een rekening van 29 euro invoerkosten of ik die maar wil betalen ik ben dus [edit redactie] dit apparaat is in china besteld en ik kan alle vervoerskosten ook nog betalen dit stond niet op de site
heeft er iemand dit ook meegemaakt toevallig

Zie mijn topic Gevolgen van onbereikbaarheid elders op Kassa.NL
Ik voeg daar 14 dagen na dato aan toe dat dit " bedrijf " naar mijn stellige overtuiging BEWUST onbereikbaar is/ blijft. Dat is goedkoper dan klachten, claims etc. te moeten behandelen.

ga
door garcia070 - Oct 11, 2011 om 15:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Had ik deze discussie maar gevonden voordat ik mijn product bij Gadgets4evb.nl had besteld. Na betaling kreeg ik een e-mail bevestiging dat mijn producten binnen 3 werkdagen binnen zouden zijn. Na 22 dagen had ik mijn product nog steeds niet ontvangen en werd er niet gereageerd op enkele mailtjes over de status van mijn bestelling. Ook telefonisch was dit bedrijf volkomen onbereikbaar.

Dit alles deed mij besluiten een mail te sturen dat ik de overeenkomst zou ontbinden wanneer ik binnen 3 werkdagen geen product of reactie zou krijgen.

En ja hoor, binnen 1 dag kreeg ik een reactie dat mijn product tijdelijk niet leverbaar was en het direct verzonden zou worden. Tot mijn verbazing kreeg ik echter een ander product thuisbezorgd. Een product dat op de duurste internet webwinkel nog 18,- euro goedkoper was. En dit product staat niet eens in hun assortiment!

Het bedrijf blijft volkomen onbereikbaar...