druifje01
door druifje01 Jul 15, 2011 om 19:48
Computers & telefonie

Aanmelden bij Skype

Hallo,

Ik probeerde mij met mijn Skypeaccount aan te melden bij Skype.Dat mislukte 2x. Ik ga ervan uit dat er in de laptop daar deze geschikt is voor Skype een splitter zit. Toch tikte de telefoon even aan tijdens de installatie van het programma. (Dat kan natuurlijk toeval zijn). Wat kan er mis zijn waardoor ik geen aanmelding kan voltooien en met een melding op het scherm door Skype verzocht wordt contact op te nemen met de netwerkbeheerder?

2933 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2011 om 20:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo druifje01,

.....daar deze geschikt is voor Skype ....
Élke computer is geschikt voor Skype. Het enige wat je moet doen is Skype installeren.
Is er daarmee iets fout gegaan?
Verwijder skype en download opnieuw.
Downloaden kun je hier.

Suc6

druifje01
door druifje01 - Jul 15, 2011 om 20:54
1712 Antwoorden / 140 Vragen

O.k. Edrick, dat is gebeurd. Het lijkt nu beter te gaan.

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2011 om 20:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@druifje01,

En dus ook even de Testverbinding maken met je nieuwe (?? wat is het geworden?) koptelefoon.

druifje01
door druifje01 - Jul 15, 2011 om 21:09
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Gaat allemaal goed met .... de Logitech H330. Vraag mij echter af hoe ik de 22.2ct per minuut die worden aangegeven moet zien. Ik sprak even iemand met een 06-nummer overigens.

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2011 om 21:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@druifje01,

.....22.2ct per minuut .....

Ik neem aan dat je de vanafprijs van 2,2 cent p/m bedoelt. (incl. BTW).

Nee dus, je belde naar een mobiel nummer:
Nederland - Mobiel 22,2 centen 25,5 centen(incl.BTW)

Gesprekken worden afgerekend tegen een tarief per minuut, waarbij naar de hele minuut wordt afgerond (bijv. een gesprek van tweeënhalve minuut wordt afgerond naar drie minuten).
Verder is er ook een starttarief van toepassing voor landlijnen en mobieltjes.

Met vr.gr.

druifje01
door druifje01 - Jul 15, 2011 om 21:24
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Bedankt voor de info enz. Druifje.

birdies
door birdies - Jul 15, 2011 om 22:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Ik sprak even iemand met een 06-nummer overigens........

Lijkt mij in zo'n geval goedkoper (aannemende dat je een abo hebt) om met je mobiel te bellen.

..
door ... - Jul 16, 2011 om 08:10
104 Antwoorden / 2 Vragen

Skype heeft diverse tarieven.
99% vind plaats tussen Skype onderling.

Meestal vooraf mailen wanneer je iemand wilt spreken want anders is de PC bij mijn ook uit.
06 nummers zijn duurder dan vaste lijnen.
Ook België heeft geen 06 maar 0032-4...dus voor ons niet altijd herkenbaar als mobiel nummer.

Als je het nummer invoerde via www.bellen.com zie je of een buitenlands nummer vast of mobiel is, want na invoeren hele nummer controleren zij eerst voor ze de tarieven laten zien.

Verder goede Headset kopen.
De Action van €1,79 is alles rondom te horen en rondzingen.
Verder zit je wegens het te korte microfoontje gewoon uit je nek te kletsen!
Dus goede koptelefoon en richting gevoelige microfoon die goed voor je mond kan.
Let ook op dat deze niet te zwaar is en prettig zit want dat belt prettiger.
Vooral als meerdere naast elkaar zitten als Call Centers.
De goede verkopers nemen eigen Headset mee, en Conrad is erg populair voor maar €19,95

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2011 om 10:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@...,

.....Verder goede Headset kopen. enz......

Die heeft TS al lang aangeschaft. Lees de voorgaande antwoorden, met name 20.56 u en 21.09

Met vr.gr.

druifje01
door druifje01 - Jul 17, 2011 om 22:38
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Nu nog even dit: vandaag wordt ik zomaar op Skype gebeld door een mij onbekende Nicholas Miller. Dat was te zien met een melding rechts onderaan het scherm en terwijl ik gewoon met de laptop aan het werk was. Ik heb de spontaan ontstane verbinding direct verbroken. Wat moet ik hiervan denken. Ik heb Skype zelf nog niet gebruikt behalve voor een testgesprek met een kennis hier. De onbekende beller belde nog drie keer. Vreemd toch?

rj
door rjw - Jul 18, 2011 om 17:18
3269 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zondag 17 jul 2011, 22:38]Nu nog even dit: vandaag wordt ik zomaar op Skype gebeld door een mij onbekende Nicholas Miller. Dat was te zien met een melding rechts onderaan het scherm en terwijl ik gewoon met de laptop aan het werk was. Ik heb de spontaan ontstane verbinding direct verbroken. Wat moet ik hiervan denken. Ik heb Skype zelf nog niet gebruikt behalve voor een testgesprek met een kennis hier. De onbekende beller belde nog drie keer. Vreemd toch?

Tsja, je staat gewoon in het Skype adresboek dus iedereen kan je bellen. Misschien lijkt jouw Skype naam wel op die van een bekende van Nicholas Miller.

druifje01
door druifje01 - Aug 10, 2011 om 23:47
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Mijn skypenaam heb ik inmiddels 6 maal veranderd (in tekens) in mijn profiel, maar ondanks dat kom ik om de paar dagen een beller + foto + bericht tegen. In de meeste gevallen betreft het een geuniformeerde militair met welluidende titel. De verzoeken om in mijn contactlijst (??) opgenomen te worden lijken met geen privacy-instelling uit te roeien. Ik blokkeer en meld dit steeds bij Skype. Hoe herwin ik mijn privacy?

birdies
door birdies - Aug 11, 2011 om 00:05
6104 Antwoorden / 31 Vragen

In je andere topic, schreef dehond:

onder
Privacy
heb ik staan:
stip voor : accepteer alleen gesprekken van contactpersonen.

klik onder Privacy op
toon basisinstellingen en zet stip voor:
alleen mijn contactpersonen mogen contact met mij opnemen.

Je moet dus op 2 plekken ergens een vinkje voor zetten. Hier (en ook in je andere topic) schrijf je dat je aangevinkt hebt: alleen mijn contactpersonen mogen contact met mij opnemen

Dat is dus 1 vinkje te weinig (zie vetgedrukte)