pi
door pienter Feb 5, 2006 om 15:42
Computers & telefonie

Aansluiten en afsluiten

Sinds kort ben ik overgegaan van Essent naar Tele2. Bij opzegging van bij ESSENT heb ik, per ongeluk een foute woordkeuze gebruikt waardoor niet alleen mijn verbinding voor de PC per 1 februari werd verbroken doch tevens de kabelverbinding voor de TV hetgeen nooit mijn bedoeling is geweest. Meteen ESSENT maar "even" ( 20 minuten moeten wachten!!) gebeld en de zaak uitgelegd. Het antwoord was als volgt:


1. De verbinding kan niet zo snel worden hersteld.2. We zullen Uw opdracht per brief bevestigen en daarna een monteur sturen. 3. Alle kosten komen voor Uw rekening.


Kan iemand mij uitleggen waarom een (her-) aansluiting zo lang moet duren en waarom er dan een monteur speciaal naar mijn woning moet komen? Ik begrijp hier niets van.


Bij voorbaat mijn dank!


 

374 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

opaleo
door opaleo - Feb 6, 2006 om 16:48
67 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi meneertje ongeduld.


Helaas, deze heraansluiting moet net als uw afsluiting in het systeem ingepland worden. Door de vele mutaties die er bij die bedrijven dagelijks zijn, werken ze met verschillende afdelingen. U vraag om afsluiting is naar de desbetreffende afdeling gegaan, en is uitgevoerd conform datgene wat u heeft aangegeven. Nu heeft u wederom een mutatie gemeld, wat wederom door een andere afdeling van dat bedrijf wordt uitgevoerd. Helaas kunnen deze bedrijven niet een twee drie een mannetje oproepen om even de door u gemaakte fout weer te herstellen. U komt wederom in de bekende molen, en wordt uw opdracht uitgevoerd, in die tijd dat zij nodig hebben om deze mutatie uit te voeren. Door de grote van dergelijke bedrijven werken ze met een draaiboek, wat je niet zomaar op elk gewenst moment kunt doorbreken. Bij dergelijke bedrijven zou je haast verwachten, ze zijn toch heel flexibel om even dat bewuste knopje om te draaien. Helaas alles moet eerst op papier, de bon voor opdracht, werk en uitvoeringbon, worden gelijk aan deze mutatie gekoppeld. Bij een klein bedrijf zijn de medewerkers toleranter en flexibeler, bij die grote gaat alles volgens een bepaald boekje, wat je nooit door breekt.


Heel erg vervelend voor u, maar u zit helaas een tijdje zonder signaal. Dit ligt uiteraard geheel niet aan de monteurs, maar aan het strakke regime waaronder zij deze opdrachten moeten uitvoeren. Het is echt heel erg goed opletten wat je invult, aankruist danwel ondertekend. Succes Opaleo.

pi
door pienter - Feb 6, 2006 om 16:52
5 Antwoorden / 10 Vragen
0

opaleo,


Heel hartelijk bedankt voor Uw reaktie. "Loud and clear", daar heb ik iets aan!! Heb vandaag nog maar eens gebeld (de druk van mijn kinderen is erg groot!!!) en begrepen dat de verbinding voor de 10e hersteld gaat worden. Nu nog maar hopen dat dat inderdaad gebeurd. Nogmaals bedank, Uw antwoord was grote klassuhhhhhhh

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mc
mcp - Sep 24, 2024 om 17:48
Voeding & gezondheid

Gaan blikjes fris en blikjes bier sneller stuk of lek dan vroeger?

Wij hebben al drie keer de laatste zes maanden een lek blikje Cola, Heineken of Amstel gehad. Tas nat en keukenvloer plakkerig.
Het lijkt alsof het staal/aluminium anders is. Dunner waarschijnlijk.
Hebben anderen dat ook ervaren?

Anecdote: vroeger maakten we er bij een feestje een sport van om een leeggedronken blikje helemaal in te knijpen. De meeste lukte het met een hand. ... Lees meer

ru
rugen - Sep 23, 2024 om 08:32
Garantie & verzekeringen
Ma
Marduy - Sep 24, 2024 om 10:58
Auto & vervoer
Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Lange leveringstijd accu 3-wielscooter, is er recht op vervangend vervoer?

Mijn dochter maakt gebruik van een electrische driewielscooter IVA T3 . Deze is iets meer dan twee jaar geleden nieuw aangschaft mbv een PGB. Helaas is de accu er mee opgehouden. Zij is afhankelijk van deze driewielscooter om naar haar dagbesteding te gaan. 6 weken geleden is de accu van haar scooter er mee opgehouden. Eerst waren er leverinsgsproblemen vanuit de importeur, daarna was de goede ac ... Lees meer