Abbonement aangesmeerd
ik heb sinds 4 jaar een chello basic (49,95)abbonement en dat beviel me goed ,tot dat ik emailtjes kreeg dat ik teveel data zou gebruiken dit was ong. 50 gb.bij dit mailtje stond ook dat ik maar moest overstappen naar chello plus(79.95) en dat ik met dat abbonement meer data mocht gebruiken.nadat ik telefonisch navraag had gedaan bij de klantenservice en mij toegezegd was dat ik dan ongeveer 2x zoveel data mag gebruiken ben ik eind februarie overgestapt naar chello plus.maar wat schets mijn verbassing vandaag 18 maart krijg ik weer een mailtje over overmatig data gebruik en mijn hun data teller staat weer op 50 gb??? dus niet meer data verbruiken maar wel bijna 2x zo duur!!nu heb ik de klantenservice gebeld ,maar nu schijn ik daar een jaar aan vast te zitten en ik wil er nu vanaf omdat ik vind dat ik belazerd ben door upc !hoe kom ik hier vanaf???
heb je hierover een schriftelijke bevestiging dan zou je hierop terug moeten kunnen komen, je bent er echt ingeluisd helaas is het met UPC slecht zakendoen, ze zijn al zo vaak door kassa op het matje geroepen.
Ik zou maar gauw weg gaan bij UPC,want als je daar problemen krijgt kom je er nooit meer van af,alleen als je opzegt.Je hebt namelijk een kontract van een jaar en dan kan je niets veranderen ,ook geen snelheid.Maar blijf wel netjes betalen tot dat het kontract is afgelopen.Dit kan je opzeggen per telefoon,en dan een schriftelijke bevestiging vragen.Als ik jou was zou ik weg gaan bij UPC bij de oplichters.En naar Hccnet gaan ADSL,daar werkt men nog met vrijwilligers.Je komt van de hel in de hemel.De snelheid is ook hoger.Als je lid word krijg je een gratis computer blad thuis gestuurd,en je hebt toegang van gratis computer beursen in nederland.veel plezier
Ik heb dus bijna hetzelfde probleem. Sinds eind vorige maand kreeg ik de melding dat ik teveel bandbreedte gebruikte. Op dit zelfde tijdstip was mijn snelheid teruggezet. Alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat met de snelheid. Na 4x een mail te sturen naar chello voor uitleg, kreeg is wedereom een nietszeggend antwoord. Wat ook nieuw was. we konden opeens ons dataverbruik bekijken. Nooit geweten dat dit kon. Het bleek dat ik +/- 60 gb had gedownload. Deze maand (maart), kreeg ik wederom van chello spam mail over mijn download gedrag. Na 3x zo'n mail te krijgen, werd mijn snelheid wederom teruggezet. Het rare was dat dit nu bij 45 gb gebeuren. Hoe bepalen zij hun Accapteble Use Policy.??? In die mail staat niets over je limiet. Alles wat je download gaat wel heel langzaam, maar het komt er wel. Tot mijn verbazing zat er weer een mail van chello in mijn inbox. Weer met de melding dat als ik niet oppaste, mijn snelheid teruggezet zou worden. Zijn zij nou zo dom..
Ze zijn gewoon mensen aan het overhalen om het chello + account te nemen. Nooit... Ik stap nog liever over..
dat zou ik maar gouw doen.want je kan nu al een abenemend krijgen zonder data limit,bij een ander voor 14,95.Je kan ook zien bij chello op de site hoeveel data bij een abenemend geld .Zoals chello starter 250 mb per maand/entry 500 mb /ligt 1gb/ classic is vrij/chello plus is vrij
dit slaat natuurlijk nergens op, alsof snelheid iets met data heeft te maken, bij de meeste providers zou u voor de teveel gedownloade data een klein bedragje moeten bijbetalen.
Je kan naar een Advocaat gaan en die schrijven een brief voor je ,en dat hoeft niet zo veel te kosten,vraag wat het kost ,en dan kan je er vanaf komen .Als je dit doet moet je wel even vragen of je je rekening moet blokkeren,tot dat de uitspraak is gedaan .die krijg je al binnen een maand als het goed is .en dan drijg je met de rechter.zo als het op de site staat is er geen data limit voor classic en plus .met een beetje geluk ga je het winnen?
Vandaag (21 juni) heb ik precies zo'n mail gehad. Ik vind het echt zo belachelijk. Zeker als ik in 1 van de antwoorden lees, dat als je Chello Classic hebt (wat ik dus heb) je datalimiet vrij is. En laatst stuurden ze ons een mail, dat ze de snelheid verbeterd hadden. Volgen jullie het nog (ik niet namelijk). Laat UPC zelf maar een oplossing zoeken voor het dataverkeer en laat de klanten er niet onder lijden. Ik vind het niet zo gek, dat mensen overstappen naar bijv. ADSL, omdat ze slechte ervaringen hebben. Ze beloven steeds maar weer beterschap, zoals in grote advertenties in kranten aankondigen dat ze de helpdesk gaan verbeteren enzo, maar het is nog steeds RUK! Hopelijk komen er meer reacties op dit vraagstuk en hopelijk wordt dit ook behandeld in het programma zelf.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer