pa0wgk
door pa0wgk Jun 25, 2008 om 10:52
Computers & telefonie

ABN-AMRO startpage

Ik heb een probleem met het uitloggen bij ABN-AMRO dan komt er een advertensie filmpje wat bij mij niet werkt hij loopt dan vast.Het gekke is dat mijn oude pc windows98 het wel kan!

Mijn pentium 4 met xp doet het verder overal goed op ook de flash filmpjes van andere site's werken allemaal b.v. van de Telegraaf en zo.Ik heb Adobe-Flash er al een paar keer opnieuw er op gezet maar het maakt niets uit.Ook heb ik bij ABN AMRO gevraagd maar krijg daar niet eens antwoord op.

Ben ik de enigste? En waar zou ik dit moeten zoeken?

Grt Willem.

578 16 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 25, 2008 om 13:43
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de mediaspeler die u toepast.  Krijgt u een melding van een pop-up en de vraag of u die moet toestaan?

Is het probleem nieuw of heeft u dat al lang? Is het nieuw, voer dan eens systeemherstel uit op een moment dat yhet zich niet voordeed. Als u een merk PC heeft kunt u ook nog raad vragen (meestal kan dat via chat) met de helpdesk.

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 14:17
52 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb het gekregen toen het bij de ABN-AMRO startpage is vernieuwd.

Ik heb mijn pc daarna compleet in herstel van aankoop veranderd toen zag ik wel dat het aan het laden was ,dat is tegenwoordig niet het geval meer.

Maar ik ga beslist mijn media players eens op nieuw instaleren.Heb windowsmediaplyer 11.0.5721.5145 ,mischien dat een oudere versie beter werkt?Het rare is dat het op een oude 450MHz pc met win 98 wel werkt.

Bedankt voor het reageren.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 14:31
52 Antwoorden / 3 Vragen

Overgens vraagt hij niet om pop-ups

Het is te doen op de site

http://www.abnamro.nl/nl/prive/startpagina.html

en dan de reclame links boven.

Ik kan ook niet zien wat het is ,een flash of iets anders.Kom het ook nergens anders op tegen alleen op abnamro.Heel vreemd.

Grt Willem
<SCRIPT language=javascript>postamble();

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 25, 2008 om 18:04
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Het kan inderdaad zo zijn dat een eerdere versie van de mediaspeler wel werkt. Omdat u echter aangaf dat het probleem is ontstaan na wijziging van de pagina door de bank kan het toch ook een fout bij de bank zijn. Ik ga eens kijken op de site wat er bij mij gebeurt. En daar werkt alles onder XP/laatste versie mediaspeler.

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 18:09
52 Antwoorden / 3 Vragen

Wel ik heb het met winmediapl 9 geprobeerd maar dat werkte dus ook niet.Nu heb ik in de map Internet files gezocht het bestand te vinden

Dit is een swf bestand wat niet met mijn explorer 6 werkt ik heb wel een swf player maar ook daar werkt dat bestand niet op.

Andere swf programma's doen het wel.Raar dat windows 98 het wel kan.

Snap het nog steeds niet.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 18:29
52 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb net nog eens geprobeert en kreeg nu een melding

A script in this movie is causing Adobe Flash Player9 to run slowly,if it continues to run your computer may become unresponsive.Do you want abort the script?

heb ja ingedrukt ,en toen kreeg ik niets eens meer Ctrl/Alt/Del voor elkaar moest een noodstop met de aan/uit knop maken.In het geval ja dan kan ik het stoppen met ctrl/alt/del of gewoon met het kruisje maar dan wel tien keer dat het programma niets meer doet met aan het einde eindelijk het raport foutmelding.

Dus Adobe flash player werkt dus wel.er staat zelfs de laatste update op.

<SCRIPT language=javascript>postamble();

birdies
door birdies - Jun 25, 2008 om 19:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Gerrit, welke mediaspeler je gebruikt, heeft hier niets mee te maken. Het is gewoon Adobe Flash die je hiervoor nodig hebt.
Om hiervoor een p.c. terug te brengen naar fabrieks instellingen, slaat ook nergens op.

Blijkbaar wordt deze flash door een securityprogramma geblokkeerd.

birdies
door birdies - Jun 25, 2008 om 19:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. U mist trouwens niets, is gewoon ordinaire reclame.

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 19:16
52 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben Gerrit niet Willem en ik heb dat probleem.Raar als het ergens geblokt word aangezien Adobe Flash het overal wel doet!!!

Het gaat hier alleen maar op bij de ABN AMRO startpage en dan ook alleen maar dat filmpje ,andere die op de site staan doen het wel.

Ik denk dat het daar zit ,maar ja niemand hoor je er verder over dus?! Ik weet het niet.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 19:17
52 Antwoorden / 3 Vragen

Nee ik mis niets alleen dat als ik uitlog bij ABN AMRO DAAR MIJN PC OP VASTLOOPT en dat vind ik wel erg !!!!

Grt Willem.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

birdies
door birdies - Jun 25, 2008 om 19:24
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Schreeuwen is nergens voor nodig en het enige wat ik schrijf is dat je aan die reclame niets mist.
En dat je p.c. vast loopt, kan veel oorzaken hebben.

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 25, 2008 om 19:47
52 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo ik schreeuw echt niet hoor !!!

Wat ik momenteel heb gevonden is dat er bij de swf file een xml bestand zit dat dus inderdaad geblokkeerd word ,nu zit ik te kijken hoe ik DIE blokkade kan opheffen ,het heeft niets met de blokkade van pop-ups te maken.

Dus van deze kant bedankt voor het vermelde van een blokkade

grt is groeten en geen grrrrrr Willem.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 26, 2008 om 09:59
16883 Antwoorden / 202 Vragen

hallo: birdies bedoelt met schreeuwen het gebruik van hoofdletter. (Ieder vogeltje zingt zoals die gebekt is, is een aardig spreekwoord niet waar?).

Ik heb als reactie op birdies niet meer en minder gedaan dan (ook) proberen een advies te geven. Uit de latere antwoorden is af te leiden dat er op de een of andere wijze een interferentie plaats vindt met een ander flash of media programma.

Omdat het het ABNAMRO programma betreft (en je anders dan b. stelt wel het een en ander dan mist omdat bij vastlopen je niet meer kunt i-net bankieren) kan het dan uitermate zinvol zijn om het abnprogramma volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. (Ik gebruik hier en daar cursief om zachtjes te praten)

pa0wgk
door pa0wgk - Jun 26, 2008 om 11:58
52 Antwoorden / 3 Vragen

Ja nu snap ik het ,ja meestal zet ik dingen die belangrijk zijn in hoofdletters,zoals dingen die op een bepaalde volgorde moeten gedaan worden.

Ja zo kan het natuurlijk ook als schreeuwen opgenomen worden.Nu ik ben er maar mee gestopt het zit ergens in iets dat adobe flasch en mijn pc niet snappen.

Gelukkig is het dus niet zo dat ik niet kan bankieren ,het komt namelijk pas aan het einde voor ,als ik uitgelogt ben.Verder heb ik nergens geen last van you tube werkt allemaal ok en dat werkt ook met de flash player.

Nog bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing.

Groetjes Willem.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

ma
door mar61 - Jul 14, 2008 om 15:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb in het verleden problemen gehad met de website van ABN-AMRO. Van mijn provider kreeg ik de tip mijn router te resetten. Daarna was het probleem opgelost. Hopelijk heb je er iets aan.

pa0wgk
door pa0wgk - Jul 15, 2008 om 09:13
52 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad ik heb ook een router er tussen,en kwam er achter dat het diverse instellingen waren.

Onderanderen de cookies had ik niet toegestaan.Momenteel werkt het weer.Alleen ik haat trekkings cookies.Nu vraag ik mij af ,is zo'n website van de banken wel zo veilig?

Bedankt nog voor de hulp.

Groetjes Willem.