mo
door morrisnl Oct 6, 2005 om 16:15
Computers & telefonie

Abonement Kosten Overzicht

Lectori Salut,

HELP!

Hoe krijg ik CASEMA zover om mij een kosten overzicht voor mijn abonnement te verschaffen?

Heb al meerdere emails, 4, en een brief aan klantenservice gestuurd, vragend voor een kosten overzicht van mijn abonnement.

Tot nu toe geen reactie.

Graag hoor ik het hoe dan toch het me kan lukken.

Mvg,

Morris

246 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 6, 2005 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp het niet zo goed. Ik neem aan dat u kabel tv van Casema heeft en daar betaalt u maandelijks de vaste abonnementskosten voor. Dus wat bedoelt u met een kostenoverzicht ? Groeten - E.

ve
door verwijderd - Oct 6, 2005 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Encarta,

Inderdaad fout van mij, heb Kabel TV (analoog) en Internet aansluiting (basis pakket).

Betaal voor die twe E 34.91 per maand.

Vind dat wel overdreven duur, of niet?

Hoor het van je.

Mvg,

Morris

ve
door verwijderd - Oct 6, 2005 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik zo op de site van Casema kijk kan dat tarief best wel eens kloppen. Afhankelijk van uw woonplaats kost een abo analoge tv zo tegen de € 14 en een internet aansluiting € 19.95. Dus zo te zien is er niets mis met hetgeen u betaalt. Onderstaand de link naar de site zodat u zelf ook nog eens kunt controleren. Groeten - E.

http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,1&_dad=portal&_schema=PORTAL