bu
door buddy Jan 20, 2004 om 13:47
Computers & telefonie

Account geblokkeerd

Sinds 6 weken kan ik bij Planet geen e-mail meer verzenden. Geeft foutnummer aan ox8ooccc62. Kontakt opgenomen met Planet, die zeggen dat het mijn probleem is en dat ik het moet oplossen. Ook moest ik een virusscanner proberen. Allemaal gedaan, geen virus en nog steeds geen e-mail. Nu bestorm ik Planet met e-mails via hun helpdesk, maar krijg gewoon geen antwoord meer. Dus ik betaal voor diensten die ik niet geleverd krijg. Wil graag mijn abonnement opzeggen, maar nu blijkt dat ik nog tot 4 januari 2005 aan hun vast zit. Als ik dit eerder had geweten, had ik Planet in December 2003 al opgezegd, want toen had ik dit probleem al. Is er geen mogelijkheid om op te zeggen? Planet levert toch hun diensten niet compleet af.

1290 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:29
207 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het lijkt erop dat de installatie van outlook is verstoord. De foutcode wijst op een syntaxerror oftewel op de plaats waar outlook een adres verwacht staat data of andere onzin. De oorzaak kan van alles zijn maar heeft geeen enkele relatie naar je internetprovider.
Het verstandigste lijkt mij om via -->Configuratiescherm-->software-->Internet explorer te kiezen voor -->reparatie of verwijderen en dan later opnieuw installeren. Zorg wel dat je een back up hebt van je mails en dat je de aanmeldgegevens bij je provider paraat hebt, want die heb jeb nodig!

bu
door buddy - Apr 16, 2004 om 12:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,
Ik heb juist al mijn instellingen voor mijn account nagekeken en die zijn ook in orde. Ik krijg juist bericht van Planet dat ik te veel "ejected"mails verzonden heb. Zou ik dan Outlook eerst moeten verwijderen en dan opnieuw moeten installeren? Waarom krijg ik dan toch geen normaal antwoord van Planet?
Zij blokkeren toch mijn account? Als eerst alles het nog deed , kan er toch ineens niets mis zijn? Of begrijp ik het misschien niet goed.

hooneytunes
door hooneytunes - Apr 16, 2004 om 12:29
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Volgens de helpdesk van Planet Internet zelf betekent je foutmelding "Account: pop.panet.nl Server: mail.planet.nl, Protocol: SMTP, Reactie van Server: 500 5.7.1 PMG blacklisted this IP (code 7), Info at abuse@planet.nl, Poort: 25, Beveiligd (SSL): nee, Serverfout:500,Foutnummer:0x800CCC62" het volgende: "Dit betekent dat uw account is geblokkeerd door de Abuse-desk van Planet Internet. De blokkering houdt in dat u vanaf uw aansluiting geen e-mail meer kunt versturen met een e-mailprogramma, via poort 25. U dient in dit geval contact op te nemen met de Abuse-desk om naar de reden te informeren.

Deze afdeling is uitsluitend per e-mail bereikbaar. Aangezien uw uitgaande e-mail is geblokkeerd dient u daarvoor gebruik te maken van Planet Webmail. Het e-mailadres van de Abuse-desk is: abuse@planet.nl.

Alleen de Abuse-desk kan u nader informeren en voor deblokkering zorgen. Contact opnemen met de Servicelijn heeft geen zin. De medewerkers daar kunnen u niet verder helpen." Derhalve kunt u het beste contact opnemen met de abuse-dienst van Planet Internet via de webmail en navragen hoe het komt dat uw account geblokkeerd is.

bu
door buddy - Apr 16, 2004 om 12:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,
Ik heb ook met abuse@planet gemailed, maar zij zeggen dat het mijn probleem is. Waarom geven ze de reden niet op? Als ik vraag waarom ze mijn account blokkeren, krijg ik geen normaal antwoord. Ik snap er niets van.
Ik moet maar een derde erbij halen om het op te lossen. Ik vind dit geen service.

lstijns
door lstijns - Apr 16, 2004 om 12:29
26 Antwoorden / 1 Vragen
0

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;208814
of een firewall, of inderdaad de provider.
Misschien gebruik je een ssl 2.0 of ssl 3.0
connection? en ondersteund planet dit niet?
Kijk in ieder geval effe of de ssl verificatie is uitgeschakeld.

MSPitbull

bj
door bjck - Apr 16, 2004 om 12:29
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het kunnen twee dingen zijn welke al eerder genoemd zijn inderdaad. Je bent waarschijnlijk besmet (of geweest) met een of ander virus welke via de planet mailservers en enorme berg virus/spam mails heeft verzonden. En daardoor hebben ze je geblokkeerd op de dienst wegens overlast op de server en op internet waardoor ze abuse klachten krijgen over jou. (niet netjes overigens dat ze je geen 'concrete' informatie verstrekken als bewijs etc). Of je mailprogramma is 'verstoord'. Dit gebeurt vaker met outlook-express. Verwijder je account volledig en herstart outlook-express. Voeg dan je account weer toe. Vaak brengt dit de oplossing. Of je virusscanner is 'vervelend' aan het doen. Disable die eens anders. Of je outlook is inderdaad 'kapot' en een herinstallatie van outlook kan dan de oplossing zijn.

bu
door buddy - Apr 16, 2004 om 12:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb inderdaad Norton Antivirus er opnieuw opgezet, mijn account verwijderd, mijn computer opnieuw geinstalleerd en inderdaad, ik kreeg een e-mail van Planet dat ik van de black list gehaald ben. De "overtreding" was afgehandeld en ze vertrouwen erop dat ze geen klachten meer krijgen van mijn account. Maar ik had wel via Planet ook een e-mail virusscanner en spamfilter. Daar betaal je extra voor. Maar of die dan werken?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer