ma
door margarete Jan 1, 2008 om 17:56
Computers & telefonie

Accountr

ik krijg als ik me pc opstart niet meer alle acounts in beeld alleen een vak waar ik me naam in moet toetsen maar dat wil ik niet wie weet hier een andwoord op

234 4 Rapporteer

ma
door margarete - Jan 2, 2008 om 18:51
35 Antwoorden / 26 Vragen

halo dat klopt allemaal maar ik krijg in beeld client servise is uitgeschakeld

moet ik eerst client servise verwijderen maar weet niet hoe

ik kom in een grijs beeld waar je niks aan kan klikken wet uw hier ook raad mee ik wacht af

freya
door freya - Jan 2, 2008 om 21:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt, je zult de 'Client service voor netwerk' moeten verwijderen. Ga naar Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen en klik met de rechter muisknop op de betreffende netwerkverbinding (meestal is dat LAN-verbinding) en kies Eigenschappen. Verwijder daar de Client service voor netwerk.

Freya

freya
door freya - Mar 6, 2008 om 07:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo margarete,

Dat kun je instellen via Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen. Zet daar een vinkje bij Het welkomstvenster gebruiken en klik op Opties toepassen.

m.vr.gr. Freya

ma
door margarete - Mar 6, 2008 om 07:15
35 Antwoorden / 26 Vragen

halo een aantal weken geleden heb ik anwoord op me vraag gekregen maar ik moest clientservice uitschakelen maar tot op heden krijg ik niet alle accounts in beeld ik moet iedere keer toch de naam in toetsen heel lastig vind ik dat hij blijft aan geven dat ik het client ser uit moet schakelen heb uw nog een andere oplossing