mi
door miepje58 Jul 31, 2018 om 14:39
Computers & telefonie

Actuele vragen / populaire vragen

Beste mensen, ik log niet vaak in hier maar ik zit nu met een vraag. Ik lees graag de actuele vragen. Als ik een vraag openklik om te lezen, en daarna weer terugga met de pijl linksboven, ga ik niet terug naar de vraag die ik gelezen heb maar een vraag 'ergens' in de rij, altijd boven de vraag die ik net gelezen heb. Dan moet ik met 'toon meer actuele vragen' door naar de volgende vraag die ik wil lezen. Erg vermoeiend.
Dan populaire vragen. Ik zie al een jáár steeds drie dezelfde 'populaire' vragen staan. Is dat ergens blijven hangen?

Dit gedoe weerhoudt me er ook van om vaker in te loggen en een reactie te geven maar ik begin onderhand nieuwsgierig te worden naar waarom het nu zo (niet) werkt.

1551 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 31, 2018 om 15:17
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@miepje58, omdat u aangeeft hier niet zo vaak meer te komen kunt u beter een e-mail sturen aan de redactie. Zij kunnen u een en ander beter uitleggen waarom dit alles zo gaat tegenwoordig. Succes.
https:/www.kassa-online@bnnvara.nl

marita5
door marita5 Jul 31, 2018 om 15:28
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin , moet zijn  kassa-online@bnnvara.nl. niet https/www.kassa-online@bnnvara.nl

tenormin
door tenormin Jul 31, 2018 om 16:01
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Nou kind, heb jij het goed voor me verbeterd. Toen ik het zo deed als jij werd het niet rood dus ik dacht: dan maar https ervoor gooien.

marita5
door marita5 - Jul 31, 2018 om 15:20
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo miepje58 ,

Klik op een vraag met rechts , kies voor link openen in nieuw tabblad , klik dan bovenaan op de vraag
Om verder te gaan , sluit de vraag met het kruisje , i.p.v met de pijl linksboven terug te gaan .
Wat betreft de populaire vragen zie ik het probleem niet , deze vragen zijn gesloten en kunt u niet meer op reageren .
Nieuwe vragen / of vragen waar reacties op worden gegeven staan sowieso bovenaan in de rij .

Ps : Deze vraag zal door de redactie verwijderd worden , is geen consumentenprobleem .
       Vragen over de site / of forum kunt u een mail sturen naar :  kassa-online@bnnvara.nl.

edrick3
door edrick3 Jul 31, 2018 om 19:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat betreft de populaire vragen zie ik het probleem niet , deze vragen zijn gesloten en kunt u niet meer op reageren .
En daarom is het dus zinloos om die daar te plaatsen! ;-)

(Het is en blijft gewoon een krakkemikkige site. Kon vanmiddag weer eens niet inloggen. )

marita5
door marita5 Jul 31, 2018 om 19:33
11519 Antwoorden / 15 Vragen

populaire vragen lees ik niet meer . Ik val ook iedere keer op een ander probleem . Van de 4 browsers werkt er maar 1 , probleem met mijn accountinstellingen blanco veld , het vreemde is dat mijn account marita567 hetzelfde probleem heeft :(

sira
door sira Jul 31, 2018 om 20:07
2347 Antwoorden / 24 Vragen

@Marita5
Klik op een vraag met rechts , kies voor link openen in nieuw tabblad , klik dan bovenaan op de vraag
Om verder te gaan , sluit de vraag met het kruisje

Dank voor de tip. Ik liep tegen hetzelfde probleem aan.

marita5
door marita5 Jul 31, 2018 om 20:39
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , graag gedaan , weer een forumlid happy ;-))

mi
door miepje58 Aug 1, 2018 om 12:23
208 Antwoorden / 6 Vragen

En ik ook hoor! Bedankt voor de tip. Is dat 'probleem' ook weer opgelost. Ik hoop toch wel af en toe iets te kunnen bijdragen ;-)

marita5
door marita5 Aug 1, 2018 om 12:26
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@miepje58 , graag gedaan , bijdragen van u zie ik graag tegemoet , kan ik van leren . hoe meer zielen , hoe meer vreugd ..

gerbera
door gerbera - Jul 31, 2018 om 15:54
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Dat kan wel kloppen, als op een vraag is gereageerd of het is een nieuwe vraag komt deze altijd bovenaan te staan. Bij mij werkt het overigens wel (Google). Dat u steeds dezelfde vragen ziet kan kloppen als er niet op gereageerd is. Anders moet u even naar onder scrollen en klikken op "Toon meer actuele vragen" Heeft u echter gereageerd op een vraag komt u weer terug in de categorie die u op dat moment hebt open staan.

me
door mein33 - Jul 31, 2018 om 16:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@Miepje58,

De vraag even openen in een "nieuw tabblad" door met de rechtermuisknop te klikken op de "rode" tekst van de aanhef, vervolgens lezen, beantwoorden, etc. en dan het tabblad weer afsluiten.
U komt dan weer terug waar u gebleven bent. Bij elke vraag kunt u deze werkwijze herhalen.

Succes.

edrick3
door edrick3 Jul 31, 2018 om 19:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Inderdaad, maar dat moet je maar net weten. ;-)
Deze site blijft krakkemikkig.
(Kon vanmiddag weer eens niet inloggen)

me
door mein33 Jul 31, 2018 om 22:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Iedereen die het nog niet wist en nu meeleest weet het nu ook en zo wordt een noodgreep misschien nog weleens de definitieve oplossing , je weet maar nooit !!!  ;-))

edrick3
door edrick3 - Jul 31, 2018 om 19:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, ik ben al jáááren nieuwsgierig naar het al dan NIET goed werken van deze site. ;-)
Die 'populaire vragen' slaat inderdaad nergens op.
Logica is soms ver te zoeken op deze site.
Helaas.
Maar .... stel je vragen maar aan de redactie: https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

gerbera
door gerbera - Jul 31, 2018 om 22:54
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Volgens mij was deze vraag door de redactie gesloten en is nu weer open, ra,ra,ra. Is deze site nu ook al zelfsuport  geworden?

bultn
door bultn - Aug 1, 2018 om 00:06
54 Antwoorden / 9 Vragen

Ja klopt die drie populaire vragen zijn bij mij ook al een jaar lang niet veranderd.
Nog steeds de vraag hoe een maaltijd te warmen in een magnetron. En de vraag van iets met de huur van een geizer dat niet op te zeggen valt en nog een :')
En dit zonder te spieken.
Erg storend als je constant hetzelfde leest een jaar lang en dat ook gewoon ongewijzigd blijft.

me
door mein33 Aug 1, 2018 om 07:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik kom nooit vanzelf uit bij de populaire vragen.
Lees even een eerder door mij gegeven 'gebruikerhandleiding' en ook u zult er geen last meer van hebben. ;-))

bultn
door bultn Aug 2, 2018 om 00:25
54 Antwoorden / 9 Vragen

Dat doe ik ook wel zoals je beschreven hebt.
Echter als je op de startpagina van vraag en beantwoorden zit en je scrollt naar beneden... zie daar de 3 vragen van een jaar oud onder t kopje populaire vragen, super vervelend want ik weet het nu wel een keer.
Ik kan die titels van die vragen inmiddels wel opdreunen.

bultn
door bultn Aug 2, 2018 om 00:27
54 Antwoorden / 9 Vragen

Ze zijn zelfs 2 jaar oud.
Moet toch niet mogen op een website als deze? Staat best wel pauper, alsof er geen goede onderhoud gepleegd wordt. En ja daar moet je ook langs scrollen als je de 'scores' wilt bekijken van mede gebruikers.

marita5
door marita5 Aug 2, 2018 om 07:14
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@bultn , En ja daar moet je ook langs scrollen als je de 'scores' wilt bekijken van mede gebruikers., zelfs deze scores kloppen niet .