snah
door snah May 29, 2009 om 15:55
Computers & telefonie

Advies providers

Hallo ,

Ik vraag mij af of ik niet beter kan overstappen naar een andere internet en tv provider , eentje die goedkoper en beter is .
Momenteel zit ik bij Ziggo , heb voor tv het Z1 abonnement en voor internet het Z2 abonnement .
Z1 kost 16,25 euro
Z2 kost 29,95 euro , download is 5 Mbit/s , upload is 1 Mbit/s
Dat is totaal 46,20 euro per maand , vind ik toch wel veel .
Welke provider is beter , goedkoper en geeft een hogere internet snelheid ?
Mvg . Hans

645 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

snah
door snah - May 29, 2009 om 21:35
654 Antwoorden / 61 Vragen
0

Dank voor de antwoorden , een vriend van mij zit bij tele 2 , bellen en internet voor 19,95 snelheid tot 20 mbit/s , is dacht ik adsl . Die 20 zal wel niet gehaald worden , maar met de helft ben ik dus 2 keer zo snel als bij Ziggo , en een tientje goedkoper .


Bellen doe ik niet want ik bel mobiel , dan ben ik toch beter uit een hogere snelheid en 10 eurie goedkoper , of zie ik dit verkeerd ?


Hans


 

he
door henk1951 - May 29, 2009 om 21:45
256 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je vergeet je tv abonnement erbij te tellen wordt het voordeel een stuk kleiner. Je vergelijkt nu internet/telefoon/tv met internet/telefoon

gr Henk



ca
door camryn - Jun 7, 2009 om 14:12
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ziggo is heel erg duur vind ik, Ikzelf heb tele 2 en dan het alles in 1 pakket, dus telefoon internet en digitale t.v. + anoloog t.v. voor 39,95 p.m. Heb echt supersnel internet, 20 mb/up en download en werkt echt perfect. De 1e 6 maanden betaal je de helt en je krijgt 10 euro videotegoed.


 

me
door merijn21 - Jun 17, 2009 om 08:13
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Overstappen naar alles in 1 van ziggo. Vanaf 1 juli gaan de snelheden ook weer omhoog.










































AbonnementHuidige snelheid*Snelheid per 1 juli*Maandbedrag
Internet Z12/0,53/0,519,95 euro
Internet Z25/110/1,529,95 euro
Internet Z315/1,525/447,95 euro
Alles-in-1 Basis1/0,151,5/0,2539,95 euro
Alles-in-1 Plus10/1,520/349,95 euro
Alles-in-1 Extra20/350/564,95 euro

http://tweakers.net/nieuws/60566/ziggo-voert-in-juli-geplande-snelheidsverhoging-door.html



OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Oct 28, 2011 om 20:57
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

 Mijn ervaring is dat dit zeer regionaal is. Zo ben ik bv een tevreden Telfort-internet+bellen-klant, net als mijn buurman. Maar wie recentelijk Tros Radar gekeken heeft zal noooooooooooit voor Telfort kiezen (ik denk dan aan Diane vd T, manager customer service of zoiets    hiiiiiihihihi    ze dacht de boel te kunnen belazeren, maar belazerde enkel haarzelf + Telfort....) 

 Ik denk dat het verstandiger is in uw eigen omgeving te vragen. Let dan wel op dat degene die u het antwoord geeft echt wel kaas gegeten heeft van providers. Er zijn erg veel mensen die overtuigd zijn dat alleen hun provider de enige goede is....     ....en daarin dusdanig verblind raken dat ze de problemen over het hoofd zien.


edwardus
door edwardus - Oct 28, 2011 om 20:58
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

De maximale snelheid bij adsl is niet alleen afhankelijk van het gekozen pakket, erg belangrijk is hoever je van de telefooncentrale zit en hoe de kwaliteit van de telefoonleiding is. De zgn. postcodechecks zijn slechts om je een idee te geven, het wijkt in werkelijkheid vaak af.


edwardus
door edwardus - Nov 17, 2011 om 23:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Met Telfort ben ik ook nog steeds tevreden (wel het Vast bellen onlangs opgezegd toen het ineens duurder werd). Echter, je moet er niet aan beginnen als je weinig verstand hebt van modems/routers in mijn ogen, want de klantenservice laat te wensen over, hoewel ik er meteen bij moet zeggen dat de online ondersteuning via het webcare team een goede aanvulling is.

De klachten die geuit zijn in de uitzending van Radar zijn deels aan Telfort, deels aan de klant zelf te wijten, alleen is in een programma zoals Radar de klant altijd koning en de leverancier altijd de grote boze wolf (hint: Antoinette Hertsenberg klinkt altijd zwaar overtuigd van haar gelijk, maar heeft dat niet altijd).

Een van de goedkoopste providers is Tele2, waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb.

Alice is technisch wel goed (zover mij bekend) maar administratief is het een puinhoop.

XS4ALL is niet zo goedkoop maar wel een degelijke reputatie en helpdesk tegen lokaal tarief. De goedkoopste providers hebben vaak de duurste service-nummers!

Veel informatie is terug te vinden op de *.gebruikers.eu sites (vul de naam van de provider in op de plek van *).

Er is niet één provider waar niks fout gaat.



vo
door vonkp - Nov 17, 2011 om 23:35
34 Antwoorden / 20 Vragen
0

hoi heb het hele pakket van ziggo internet telefoon en digitale tv en betaal  voor dit alles in 1 pakket 49,95 internet is 10 mb telefoon van ziggo naar ziggo klanten gratis betaal geen kabelabbonement meer gratis digitale ontvanger met smartcard dus wat heet duur

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer