pi
door pienter Feb 10, 2006 om 18:17
Computers & telefonie

Afsluiten/aansluiten

Op 5 februari had ik al aandacht gevraagd en een mooi antwoord teruggekregen van "opaleo". Op 1 februari ben ik door ESSENT afgesloten. Dezelfde dag heb ik verzocht wederom aangesloten te worden. Gedurende de afgelopen tijd heb ik nog driemaal gebeld om bevestiging te kraijgen. Vandaag, 10 feb. zou voor 17.00 alles weer in orde zijn. Niet dus. Mijn vraag is dus waarom komen bedrijven hun afspraken niet na, zelfs na een bevestiging? Ook al omdat het zo simpel is om de aansluiting te herstellen!! Wat kan ik nu doen om ESSENT te dwingen die aansluiting te herstellen? Doodziek word je van al die Internet "providers". Ze zouden geboycot moeten worden.

287 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 10, 2006 om 23:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Pienter

Even een gewetensvraag: als je zo veel ellende ervaart met Essent en het staat je nu vrij om een andere provider te kiezen, waarom doe je dat niet gewoon i.p.v. te klagen over hun gebrek aan service??? En om al helemaal terug te willen naar Essent???

Ik begrijp je niet helemaal. Sorry voor de belerende toon, maar als je eenmaal weer aangesloten wordt bij Essent, kan je er vergif op innemen dat het in de toekomst weer fout gaat. Bespaar je de moeite zou ik zeggen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2006 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, het lijkt mij, dat waar sprake is van Essent sprake is van een internet aansluiting via de kabel. helaas is daar nog een monopolie van toepassing 5Of Essent, of Nuon of ben even de naam kwijt.

Het alternatief zou zijn weer een internetprovider die via het KPN netwerk werkt.

beter lijkt het mij om z.s.m. de klachten/geschillen afdeling van Essent te benaderen en een zeer snelle afwikkeling te vragen, verwijzend naar de toezegging.

Succes, Geerit