me
door mei Oct 29, 2013 om 20:20
Computers & telefonie

Afspelen dvd op TV

Kan zelf gemaakte film van foto,s op PC afspelen.
Maar via DVD speler op tv foutmelding geen op startprogramma.
Hoe op te lossen.
Is er nog een simpel programma waar je van foto film kan maken en dan via tv afspelen

5616 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 29, 2013 om 20:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met PhotoFilmStrip kan je van foto's een film maken, misschien is dat wat voor je.

ph
door philip36 - Oct 30, 2013 om 00:29
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ashampoo heeft deze week diverse software voor 10 euro per stuk.
Hierbij ook Slideshow studio waarmee slideshows op DVD gemaakt kunnen worden.

Ook is er een gratis versie van Pinnacle Studio genaamd Video Spin waarmee films en fotoshows gemaakt kunnen worden.
Deze download kan ik niet meer terugvinden op de Pinnacle-site, maar is nog wel van diverse sites te downloaden. Ik kan niet zeggen welke download-sites hiervoor betrouwbaar zijn.

who cares
door who cares - Oct 30, 2013 om 11:58
146 Antwoorden / 9 Vragen

Gewoon windows movie maker gebruiken ,makkelijk te gebruiken en banden met bv nero

me
door mei - Oct 30, 2013 om 13:44
50 Antwoorden / 19 Vragen

Juist windos moviemaker gebruikt
Maar op tv komt meldind dat er geen opstart programma is

me
door mei - Oct 30, 2013 om 13:50
50 Antwoorden / 19 Vragen

Tekst is letterlijk Afspeelfunctie niet beschikbaar op disc

mabureau
door mabureau - Oct 30, 2013 om 14:35
102 Antwoorden / 12 Vragen

Is even de vraag welke bestand formats de DVD speler herkent.
Zo zijn er namelijk ook CD en DVD spelers die geen WMA of JPG bestanden kunnen lezen.

Als je dus weet welke bestanden de speler kan lezen kan je een converter zoeken op internet en het bestand wat je nu hebt converteren naar een voor de dvd speler leesbaar bestand.

Anders misschien gewoon een snoertje tussen tv en pc en tv als 2e scherm gebruiken.

jd
door jdelooff - Oct 31, 2013 om 17:17
6 Antwoorden / 5 Vragen

Is de DVD gefinaliseerd ? Als dart niet het geval is, kan de DVD alleen afgespeeld worden op het apparaat waarop, het is opgenomen.
Ik gebruik een videokaart, in de pc dus, en sluit op de uitgangen hiervan via een drievoudige kabel de TV aan. Op deze kaart zitten behalve voor het videosignaal, ook uitgangen voor het audio (stereo) signaal.

Vacuumfan

me
door mei - Oct 31, 2013 om 19:30
50 Antwoorden / 19 Vragen

Ik gebruikte het programma magix.dat werkte prima tot op een gegeven moment het branden problemen gaf.
Ben je een dag bezig met maken film ,was branden niet mogelijk.
Magix geeft geen ondersteuning meer .laat de klant barste. Had magix 6.
Altijd de updates gekocht. Totdat branden problemen gaf.
Toen het programma nog werkte .werd altijd automatisch een startprogramme vanzelf meegebrand.
.dus vandaar de vraag is er iets wat ik met live moviemaker kan meebranden.
Gefinaliseerd?? Geen idee