le
door leslez Oct 5, 2005 om 19:01
Computers & telefonie

Alcatel OT565 ruim 5 a 6 keer naar de fabriek

hallo,

Vandaag (05-10-2005) heb ik mijn Alcatel One Touch 565 weer terug gekregen van de fabriek. Dit nadat uit zich zelf de binnenkant lettertijk in vuur en vlam heeft gestaan.


Nu ik mijn mobiel terug heb gekregen zie ik dus dat er niks aan gedaan is. Je ziet nog steeds het stukje dat gesmolten is aan de batterij en de plaatsen waar het zwart is geworden van het "Vuur en Vlam" spectakel. Nu doet mijn mobiel het wel maar dat deed die al ook nadat die is gaan branden.


Maar nu zit ik weer met de klachten waarvoor mijn mobieltje al ruim 4 keer eerder is voor opgestuurd. Want mijn toestel valt na van loop van tijd steeds vaker uit en de berichtenbox zit al bij 15 berichten vol terwijl er in de folder had gestaan 200 en tevens ook op de alcatel site en dit zeiden ze ook bij Belcompany Spijkenisse.


De 1e keer dat mijn mobiel naar de fabriek is geweest hebben ze hem gelijk al "geswapt". Maar hierna zijn de problemen ermee alleen maar erger geworden. Hij is al naar verschillende fabrieken geweest en we hebben er al 2 keer boze brieven bij gedaan en ook bij Belcompany hebben ze er bij de laatste keer een boze bijschrift eronder gezet.


Maar hier trekken de fabriek en Alcatel zich niks van aan. Waardoor ik nu weer met de problemen zit.


Sinds 11-02-2005 (datum toestel gekocht bij Belcompany te Spijkenisse) is mijn Alcatel dus meer naar de fabriek dan dat ik er zelf plezier van heb.


Voor mij is dit zowiezo al een probleem omdat ik altijd gelijk voor een ander toestel moet gaan zorgen i.v.m met mijn gezondheid.


Wat valt hier nog aan te doen? Een ander toestel eisen heeft geen nut want de fabriek en alcatel negeren je letterlijk ook al vraag je zelfs wat anders.


Weet iemand wat hier nog aan valt te redden?

m.v.g. Lesley de Visser.


 

548 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zeijen
door zeijen - Oct 6, 2005 om 18:14
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

beste lesley, leg je probleem voor aan belcompany, bij voorkeur als het
heel druk is in de winkel en vraag van hen een ander toestel. Wellicht
een pre-paid actie of zoiets van het zelfde "merk"als je abbonement.

Koopavonden zijn bij uitstek geschikt voor onderhandeling vanwege de
grote drukte. Zijn er niet meer als 4 a 5 personen in de winkel, kom
dan op een ander tijdstip terug. Vergeet bovendien niet je stem te
verheffen. Iedereen aanwezig mag meeluisteren.

suc6





dp
door dpm - Oct 6, 2005 om 18:48
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

anders kan je ook bij het telecombedrijf je probleem voorstellen. Ik
had hetzelfde probleem toen heb ik orange gebeld en die konden (buiten
de vaste regels)mijn een nieuw toestel aanbieden wel met verlenging
maar beter dan niks. Doe dit niet in de belcompany maar rechtstreeks

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer