te
door tervla Oct 13, 2011 om 14:24
Computers & telefonie

Android upgraden

Ik heb een pc tablet met Adroid 2.1. Huawei. Kan ik deze upgraden naar 3.0 en zo ja hoe? Ik kan nu b.v. geen Adobe flashplayer installeren. Ik ben een beetje digibeet dus als iemand een duidelijke tip voor mij heeft, zonder al te veel technische termen zou ik daar erg blij mee zijn

670 5 Rapporteer

pino123
door pino123 - Oct 13, 2011 om 14:36
2772 Antwoorden / 14 Vragen

Je hebt geen installatie cd bijgeleverd gekregen. Meestal moet je deze installeren, daarna met USB contact maken om je tablet te 'updaten'. Daarnaast is het maar de vraag of je de tablet daadwerkelijk wel kan updaten.

herbyatnl
door herbyatnl - Oct 18, 2011 om 19:11
18 Antwoorden / 1 Vragen

Eigenlijk moet je even op de website van de fabrikant kijken of dit kan.
Maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat dit niet kan. Je moet echt een goed nieuw toestel hebben mocht dit willen, mijn HTC Desire van 1 jaar oud kan het bv. ook niet

herbyatnl
door herbyatnl - Oct 18, 2011 om 19:13
18 Antwoorden / 1 Vragen

Overigens wel raar dat flash player niet wil installeren, dit werkt ook op 2.1 (dacht ik)
Je kunt proberen via het de applicatie "intellingen" en dan "informatie over deze telefoon" te kijken of er software update beschikbaar zijn...

ti
door timfelix - Oct 18, 2011 om 19:48
270 Antwoorden / 13 Vragen

Je kan helaas niet upgraden naar Android 3.0 op de legale manier. Google heeft bepaalde eisen gesteld voor elke telefoon/tablet. Ik denk niet dat jouw Huawei tablet daaraan voldoet, dat was reden 1. Reden 2 is dat de fabrikanten vaak maar 1 versie uitbrengen voor hun eigen tablets en misschien daarna nog 1 upgrade doen, maar vaak dat niet eens.

Wil je echt upgraden naar 3.0, dan moet je via internet op zoek gaan naar mensen die aangepaste versies hebben gemaakt voor jouw tablet. Maar ik geef je met een Huawei weinig kans.

herbyatnl
door herbyatnl - Oct 19, 2011 om 17:04
18 Antwoorden / 1 Vragen

Met timfelix eens, een goede site daarvoor is xda-developers.com