hallo ik heb een tablet pc gekocht bij A&W tablet in mei ,2012 het tablet is meerdere malen kapot geweest .Sinds Sept 2012 terug gestuurd voor reparatie naar A&W tablet pc .Wordt nu al 7 weken aan het lijntje gehouden .Ik ben niet de enige met deze klachten .Krijg altijd een telefoniste het bedrijf zelf is niet berijkbaar . Ik denk bij dit bedrijf aan oplichting ,mogelijk dat u mij hietbij kan helpen .Vriendelijke groeten K vd Heiden
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
[quote=dearagain schreef op zaterdag 24 nov 2012, 20:03]*waarom denk je aan oplichting?
*geef daar eens nadere info over Omdat ik het tablet al op 25 september naar A&W Tablet op gestuurd hebt voor reparatie. Op 9 Oktober krijg ik dan eindelijk bericht dat zei het Tablet door gestuurd hebben voor Reparatie . Na vele malen gebeld te hebben, wat niet helpt want je krijgt altijd een telefoniste want de heren van dit bedrijf zijn nooit te berijken .Eindelijk op 9 november een mailtje dat ze kontakt hebben gehad ,met de leverancier .En nog niet weten wat er aan de hand is ,en dan ook nog eens een mail daar overheen als mocht blijken dat door verkeerd gebruik het tablet is stuk gegaan ,is het mogelijk dat zij mij aansprakelijk stellen voor de reparatie kosten . Ik weet niet waar dit bedrijf mee bezig is ,want volgens art 8 van A&W tablet heb ik garantie van twee jaar .Daarom mijn gedachten dat dit geen goede zaak is .En ik heb al vele malen gevraagd om mij even te bellen .Ook dat is wel heel vreemd dat zij dit niet doen ,en op de side van A&W tablets staan heel veel de zelfde klachten .En ik wil mijn tablet zo snel mogelijk terug .Weet u een oplossing. Vriendelijke groeten K vd Heiden
A&W tablets heeft nog nooit van Service gehoord, bestel mijn Tablet op 19 dec 2012 en geleverd op 11 jan 2013,kan gebeuren. Maar ben niet tevreden,zit geen handleiding bij en kan er helemaal niets mee,dat kan als je 67 jaar bent. Gebeld,gemaild ,wel 20 keer maar geen reactie en als je belt is het advies stuur je tablet maar niet terug,want je kan naar je centen fluiten. Helaas zeer slechte ervaring,ben gewoon stom geweest door eerst niet goed te kijken wie A&W tablets zijn.
@tvellenga, je zou kunnen kijken of op internet een handleiding te vinden is door merk, type/model van de tablet op Google in te tikken met handleiding ervoor getypt.
@Stier1948, als je dat bedrijf weer mailt zou je in je mail kunnen vermelden dat je je klacht ook op dit forum voorgelegd hebt. Dat kan soms een zaak bespoedigen.
Helaas erg herkenbaar deze klacht. Bedrijf reageert nooit op telefoontjes en nauwelijks op mails of ingevuld contactformulier. De meest eenvoudige vragen blijven onbeantwoord en moeten vele malen opnieuw gesteld worden. Mijn tablet is bijna 3 weken geleden opgestuurd. Zelfs geen ontvangstmelding ontvangen. Mijn mails blijven ook nu onbeantwoord. Ik heb inmiddels allang mentaal afscheid genomen van mijn tablet. Dit is echt een draak van een bedrijf !
A&Wtablets is niet zuiver,dus niets meer kopen.Geen enkele reactie wat je ook doet maar site kan wel veilig zijn maar als het bedrijf niet reageert dan heb je niets aan een veilige site.Zou graag een adres hebben van dit bedrijf want ik denk dat hemweg 4c in amsterdan niets is.Weet iemand dit ???
Volgens hun KvK adres moet het bedrijf daar zitten. Het is een soort loodsenterrein waar heel veel bedrijven zijn gevestigd, als je Google mag geloven.
Ik ben op locatie geweest op de Nieuwe hemweg 4C het bedrijf zit daar niet het is alleen een post adres Let op : dit bedrijf heeft ook de site www.androidexpert.nl bestel daar ook niks en google Optimaal Nederland B.V. dan zie je dat het op meerdere locaties het bedrijf bevind en ook div's telefoon nummers die allemaal verbonden worden met hun nummer 020-****533
Ook ik heb helemaal niets meer gehoord van deze ........ Inmiddels 2 maanden verder en een emailtje of 8 via contacformulier. Het telefoonnummer is inmiddels vervangen door een bandje met verwijzing naar het contactformulier. Jaja, dat formulier, waar je alleen een automatisch mailtje als bevestiging van ontvangt. Mijn defecte tablet? Geen idee wat daar nu mee gebeurt.
Overduidelijk dat www.androidwindowstabletpc.nl een oplichtersclubje is.
Heeft niemand een idee waar A&W Tablets zijn kantoor of vestiging heeft zitten??? Want Hemweg in Amsterdam zal wel niet kloppen .Ik woon in het buitenland dus kan het zelf niet checken ,maar wil wel proberen er iemand langs laten gaan die nogal losse handjes heeft,misschien helpt dat.
[quote=mistero schreef op donderdag 4 apr 2013, 12:27].Nu ontviing ik een mail dat ik ze AANGETEKEND moest opsturen naar een POSTBUS 20665 in AMSTERDAM, zowel TNT als B-POST leveren niet aan POSTBUSADRESSEN gezien een fysiek persoon het pakje in ontvangst moet nemen. Conclusie: we zijn bedrogen en ik vrees dat we onze centen kwijt zijn- .
Dat je bedrogen bent en je centen kwijt zou kunnen. Maar dat heeft niets met de postbus te maken, er wordt gewoon geleverd aan postbussen, ook aangetekend, dan ligt er namelijk bericht in je postbus dat je aangetekend pakket moet afhalen aan de balie en daar moet je dan ook gewoon voor tekenen.
[quote=stier1948 schreef op zaterdag 24 nov 2012, 19:42]hallo ik heb een tablet pc gekocht bij A&W tablet in mei ,2012 het tablet is meerdere malen kapot geweest .Sinds Sept 2012 terug gestuurd voor reparatie naar A&W tablet pc .Wordt nu al 7 weken aan het lijntje gehouden .Ik ben niet de enige met deze klachten .Krijg altijd een telefoniste het bedrijf zelf is niet berijkbaar . Ik denk bij dit bedrijf aan oplichting ,mogelijk dat u mij hietbij kan helpen .Vriendelijke groeten K vd Heiden
Blij dit hierboven allemaal te lezen, ook Belgen opgelicht.... In december vorig jaar kocht ik twee identieke tablets bij androidexpert.nl en zolang ik niet betaald had belden ze me zelf op met meer uitleg en beloftes, éénmaal betaald ontving ik de beide tablets en bij één van de twee waren er al vanaf het begin problemen met de G-sensor. Verder waren beide adapters al na één week stuk, ik ontving een nieuwe gratis(wel 14€ verzendingskosten...) en nu 3 maanden verder gaan beide tablets zo goed als niet meer, batterijen na 10 minuten plat (na 1 nacht laden, max 14% opgeladen).... Ik probeer al meer dan een maand met de klantendienst te onderhandelen maar telefonisch werken ze niet, enkel mail- Nu ontviing ik een mail dat ik ze AANGETEKEND moest opsturen naar een POSTBUS 20665 in AMSTERDAM, zowel TNT als B-POST leveren niet aan POSTBUSADRESSEN gezien een fysiek persoon het pakje in ontvangst moet nemen. Conclusie: we zijn bedrogen en ik vrees dat we onze centen kwijt zijn- Kon inmiddels ook zien dat ze naast ANDROID EXPERT ook de naam A&W TABLETS hanteren en verder ook iets met OPTIMAAL NEDERLAND.... Ergste vind ik dat de zogezegde sites die andere sites op betrouwbaarheid controleren zoals deze hier, http://www.scamadviser.com/check-website/androidexpert.nl, deze firma als betrouwbaar bestempelen... Hoop dat er hier iets los komt en we onze centen ooit terugzien! Zie al uit naar uw reacties.
Ik heb half april uiteindelijk telefonisch contact gehad met A&W. Ik moet zeggen, als het contact is gelegd dan wordt er ook serieus werk gemaakt van de klacht. Mijn tablet is boven water, gerepareerd en zojuist bij mij bezorgd. Ik heb alleen de verzendkosten hoeven te betalen. Achteraf gezien is de reden waarom de tablet zoek was geraakt acceptabel en plausibel.
Wat mij betreft is het enige aandachtspunt voor A&W dat er niet werd gereageerd op mails, verder is alles mbt mijn klacht dus opgelost.
De website van androidwindowstabletpc.nl is uit de lucht Dus het klopt dat A&W Tablet opgeheven is
Nu geen oplichting meer ( niet te hard van stapel lopen ) , wie weet wat ze nu weer gaan oprichten en oplichten laat we dit als een wijze les leren en volgende keer goed neuzen voordat we bestellen
( ik spreek uit me zelf , ik dom geweest , maar me les geleerd )
Hallo Steffan, Bedankt voor het melden van telefoon nummers en adres gegevens, ik zal proberen als ik in Juni in Nederland ben contact te krijgen met deze personen.. En houd ons op de hoogte als je iets nieuws te melden hebt of wat gevonden hebt over het bedrijf, bedankt.
Ik had al laten weten dat Hemweg 4 c alleen een post adres is , want het bedrijf bestaat daan niet want ben er zelf namelijk geweest , kijk via Kamer van Koophandel nummer op google of de site van K.v.K. dan kom je er achter dat het een 1 persoons bedrijfje is ( achter de organisatie van A&W Tabletpc's zit maar 1 persoon [edit-redactie], staat bij de K.v.K gegevens ) ben er druk achteraan omdat ik mij product maar niet krijg . ik ben in bezit van de mob nummer van eigenaar van A&W Tabletpc's maar daar wordt niet opgenomen krijg alleen voismail .. groet Steffan
( ik heb nog gegevens via via gekregen ik ga er achteraan en hou jullie op de hoogte )
Ik heb iets gevonden of het met A&W Tablets te maken heeft weet ik NIET ?. maar het ziet er verdacht uit http://www.awgadgets.nl/ het begint met A W en op de site ook geen bedrijf net zo als bij A&W Tabletspc's de gegevens op de site is alleen een mobile nummer Tel +31(0)6 19269732 ( voor bedrijven ????? die weten niet eens waar ze vestigen ) en voor particuliere http://www.awplanet.nl ook met een mobile nummer Tel+31(0)641997754 en gegevens uit Belgie
( let op : Ik heb ook K.V.K gebeld ze werken wel onder andere K.V.K Nr. : 54081971 )
Essenschotstraat 8 3980 Tessenderlo Provincie Limburg (Belgie)
( MET A&W HEBBEN WE LIEVER NIKS MEE !!!!!!!!!!!!!!! )
ik zou jullie op de hoogte houden van de zaak , ik heb alles wat ik heb besteld netjes ontvangen nadat zie veder .
[edit-red]
zo heb ik het gedaan , ik heb prive nummer gehad en gebeld met [edit-redactie] en opeens kreeg ik wel alles wat ik bestel had en ik kreeg service ( Let op : als je belt dan krijg je heel vaak de voicemail van [edit-redactie] mijn advies bel 2 x per dag of woensdag middag dan neemt ze vaak op )
voor mensen die hier wat besteld hebben of niks ontvangen hebben of met een probleem zit of geen completen bestelling heb ontvangen dan is dit de OPLOSSING !!!!
Ik hoop dat ik jullie een beetje verder heb geholpen , en wensen jullie succes om op deze manier toch de service te krijgen van A&W Tablet
( ik werk zelf bij postnl en zover ik weet kan gewoon je pakket aangetekend sturen naar een postbus nummer, op het moment dat de levering word geleverd op het postbus adres, dan word er in 1 x getekend voor alle pakketten die daar ontvangen worden ,als er niemand is die er voor kan tekenen dan moeten ze het afhalen op een afhaalpunt/sorteercentrum , stuur het met Track & Trance dan kun je hem volgens en je ziet wanneer er voor getekend is ( Datum kan 1 a 2 dagen afwijken ))
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ?
Lees meer
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om
...
Lees meer
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking. De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB. Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer