luky1951
door luky1951 Dec 1, 2017 om 06:11
Computers & telefonie

BCC heeft leveringsproblemen

Ik heb vorige week vrijdag bij BCC een Asus Desktop gekocht, in de winkel was geen fysiek apparaat te zien, omdat zo zeggen ze we niet alles in de winkel kunnen plaatsen, U kunt alles zien op de website, wij kunnen wel voor u bestellen.
Dus ik heb via de website de desktop bestelt + een toetsenbord, en betaald. ze zouden de volgende dag geleverd worden.
Zaterdagmiddag is het toetsenbord geleverd, de desktop niet. Navraag leert dat de desktop in de doos is gedaan, en het pand heeft verlaten, bezorger DHL zegt dat de desktop wel aangemeld is, maar niet fysiek geleverd! BCC wil eerst inern uitzoeken waar de desktop is gebleven, eerder kunnen ze mij niet helpen, zeggen ze. De suggestie dat ze mij een andere uit het magazijn leveren, nee meneer dat kan niet, of de levering cancelen, ja dat kunt u doen, maar dan duurt retour betaling even, en als u een ander besteld, moet u opnieuw batealen? Ik vind dit geen High services, in feite wordt een levering gegijzeld, ik kan mijn betaling ook terug vorderen(VISA)? Wat is wijsheid?

1310 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Dec 1, 2017 om 06:55
11519 Antwoorden / 15 Vragen
5

Hallo Luky1951 , 

Wat is wijsheid?

U zult BCC de kans moeten geven om te onderzoeken waar de desktop is gebleven , zij zijn tenslotte de verkopende partij .
Of uw bestelling annuleren en uw geld terug krijgen , het is het èèn of het ander , heeft niks te maken met een bestelling die is gegijzeld .

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2017 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat geduld oefenen.

pe
door peentjes - Dec 1, 2017 om 11:44
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Afwachten. Ik heb dit al een week met een laptop van Hp. Zelfde verhaal. Eerst de laptop bij hen terug, dan mijn geld terug, dan een nieuwe bestellen.
Niks aan te doen.

wilcovv
door wilcovv - Dec 2, 2017 om 17:08
40 Antwoorden / 2 Vragen
0

In dit soort berichten hoor ik de vraagstellers vaak nooit over de status van de track&trace via email, da's nou net het belangrijkste communicatiemiddel in deze gevallen.

BCC: Levering via DHL Pakketservice
Als je bestelling wordt bezorgd door de Pakketservice van DHL en het pakket heeft ons magazijn verlaten,dan word je na het invullen van het ordernummer automatisch doorgelinkt naar de Track & Trace pagina van DHL. Daar lees je waar je zending zich bevindt, en wanneer je de bezorger van DHL kunt verwachten.

Laats was er ook zoiets, ik denk dat BCC inmiddels maar eens moet gaan checken wat er fout gaat tussen hen en DHL. (na het afhalen bij het magazijn)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer