fr
door frankiieee Jan 3, 2007 om 13:39
Computers & telefonie

Beeldschermresoltie

als ik de beeldschermresoltie instel op 800 bij 600 pixels doet me pc raar waarschijnlijk kan mijn computer er niet goed mee om wat kan ik doen zodat dat wel kan

230 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed dat de driver van je videokaart aan een update toe is, of zeer waarschijnlijk corrupt.
Dus kijk wat voor videokaart er in zit en haal bij de fabrikant de nieuwste driver op.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het een erg oude is kun je 480x600 proberen,
maar bij nieuwe is de 700x1000 gebruikelijk.
ook de Hertz.. 60 of 75 instellen bij video kaart/beeldscherm resolutie verversing!

Wat zijn de huidige instellingen en wat was de oude, en wat voor PC, want dan kunnen wel beter beantwoorden.

Oude computers kunnen vaak geen hoge weergeven en de nieuwste ontbreekt de lage 600x800 en moet je hoger, dus helaas kleine letters!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan hier nog geen duidelijk antwoord op geven, daarom wat tegenvragen om mee te beginnen;

-Wat is de leeftijd van de PC?
-Wat is de leeftijd van de grafische kaart?
-Kunt u ongeveer of exact vertellen wat de specificaties van uw PC zijn?
-Kunt u me de reden vertellen waarom de resolutie naar 800x600 dient te worden gezet?

Alvast dank voor uw reaktie!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@iedereen bij deze vraag:

frankie heeft in een andere vraag dezelfde problemen via een spelletje wat niet werkt. Mijn voorstel: laten we daarnaar terug gaan want het betreft hier volgens mij 1 en hetzelfde probleem

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kunnen de woorden raar en flippen van bij de andere vraag ook
iets toegelicht worden. Als u bij een arts komt en u zegt dat u zich
raar voelt kan hij daar ook weinig mee, wij nog minder van achter een
schermpje (op wat geraad na dan ..).

ve
door verwijderd - Jan 4, 2007 om 00:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook de frequentie van de hertz al gewijzigd? Meestal is 60 hertz voldoende bij een tft-monitor, soms kun je ook instellen op 72 hertz.