lelyonnais
door lelyonnais Aug 17, 2009 om 08:43
Computers & telefonie

Bereikbaarheid ACN in NL

ACN....talrijke topics/forums etc.... Maar een heb ik tot nu toe niet kunnen vinden: Stel ik neem een GSM abonnement van ACN die gebruik maak van KPN netwerk, wat is de bereikbaarheid van ACN in Nederland? overaal bereikbaar ja of nee? Men zou kunnen denken  dat het misschien goed zit omdat het via KPN loopt, maar ik kan nergens iets vinden over mensen die een ACN abonnement hebben....

Buiten het "feit" dat ACN provider systeem een piramide constructie is, bieden hun GSM diensten. Ik ga niet mijn vingers verbranden aan iets die ik niet goed ken...

m.v.g. Robert

1622 18 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Aug 17, 2009 om 08:50
1379 Antwoorden / 2 Vragen

WAt is je vraag???

Want dit is een vragen rubriek waar vrijwilligers dan antwoord op geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lelyonnais
door lelyonnais - Aug 17, 2009 om 09:01
109 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn vraag is duidelijk omschreven d8 ik.

Als ik een gsm abonnement zou nemen bij ACN, heb ik overaal even goed bereikbaarheid?

m.v.g.  Robert

kenwel2
door kenwel2 - Aug 17, 2009 om 09:52
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Goedemorgen Robert, heb net gelezen, dat ACN gebruik maakt van het mobiele netwerk van Telfort, omdat wij ook een (prepaid) gebruiken met Telfort, kan ik u vertellen, dat wij via het netwerk van KPN bellen, en dat is het bellen in Nederland althans, nooit geen enkel probleem opleverd. Voor de meest gestelde vragen over ACN, klik op onderstaande link,

http://www.acnmobile.nl/mobile/nl_nl/help_advice/faq/

Succes, Henri

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2009 om 16:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 18, 2009 om 16:51
3809 Antwoorden / 46 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2009 om 22:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Begrijp ff niet wat hier zo erg aan was dat het verwijderd moest worden. Maar goed, het was inderdaad off-topic (stond er ook bij). Mea culpa.

lelyonnais
door lelyonnais - Aug 19, 2009 om 08:55
109 Antwoorden / 24 Vragen

Beste Henri,

Mijn vraag is nog steeds niet beantwoordt. Al die ACN topic/forums zijn mij bekend. Maar nergens kan ik iets ontdekken over gebruikers van ACN mobiel!...en dat frustreer mij een weinig. Er wordt veel beloofd, tarieven zijn duidelijk, maar het lijkt erop dat weinig mensen de mobiele diensten van ACN gebruiken.

m.v.g. Robert

lelyonnais
door lelyonnais - Aug 19, 2009 om 15:01
109 Antwoorden / 24 Vragen

Bedank henri.

Een bekende van mij wil beginnen met leden werven voor ACN. Het kling goed en netjes, maar ik ben niet van plan mij te storten in een avontuur zonder meer te weten over dus ACN. Was ik 100% zeker dat het goed zit, zou ik een abonnement bij hem nemen aangezien hij 20 klanten MOET hebben in zijn eerste maand!

Maar de twijfels zijn te groot.

m.v.g. Robert

kenwel2
door kenwel2 - Aug 19, 2009 om 15:01
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag Robert, je vraag was:  'wat is de bereikbaarheid van ACN in Nederland?'

Daarop heb ik getracht een zo goed mogelijk antwoord te verschaffen, persoonlijk ken ik geen gebruiker(s) van het door u genoemde ACN, indien u ook niemand in uw omgeving kunt vinden, die gebruik maakt van ACN, dan zou ik (persoonlijk) niet gaan voor een zo onbekende provider, maar een wat bekende provider nemen, die ook goede ondersteuning geeft, en waar meer over bekend is.

Succes in ieder geval met je (eventuele) keuze,

Henri

kenwel2
door kenwel2 - Aug 19, 2009 om 17:16
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag Robert, alleen het woord MOET, daar alleen al van, krijg je de rilliungen van over je lijf, nee, als ik dan daarvoor een abonnement nam..., je springt in het onbekende...als ik in je schoenen stond, dan zou ik eerst maar eens bij deze 'bekende' de 'kat uit de boom'kijken, je kunt later altijd nog een beslissing nemen, zoals gezegd: Er zijn genoeg bekende providers, en ook prepaid is een leuke mogelijkheid, dan kun je switchen wanneer je maar wilt.

Succes verder met je mobiele voornemens,

Henri

lelyonnais
door lelyonnais - Aug 19, 2009 om 20:38
109 Antwoorden / 24 Vragen

Succes verder met je mobiele voornemens,

Dank Henri. Mijn voornemens blijven daar waar ze nu zijn, en niet naar een onbekende provider.

ACN belooft mensen een attractieve verdienst, net zoiets als herbalife etc... En juist daarom heb ik geen zin mij in een onbekende avontuur te storten met alle gevolgen vandien.

m.v.g. Robert

edwardus
door edwardus - Aug 19, 2009 om 23:49
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou je het zegt, volgens mij ken ik iemand van die organisatie. Best een aardige vent, maar ik zou 'm niet verder vertrouwen dan dat ik 'm kan zien. Snelle babbel, je kent het wel. Als ik een egel was geweest stonden m'n stekels overeind.

kenwel2
door kenwel2 - Aug 20, 2009 om 07:00
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag Robert, gezien de magere en duistere gegevens omtrent ACN, maar vooral ook gezien de zg. pyramide konstruktie, zou ik deze 'club' echt nooit adviseren aan mijn vrienden,familie of anderen. Een (m.i) wijs besluit dan ook van je.

Succes verder!

Mvgr. Henri

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 20, 2009 om 16:57
3809 Antwoorden / 46 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 20, 2009 om 16:58
1163 Antwoorden / 60 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 20, 2009 om 16:58
3809 Antwoorden / 46 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 20, 2009 om 16:58
1163 Antwoorden / 60 Vragen

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

@ Herman hahaha het zit je dwars, he, die pluspool! Viel me mee dat niemand een standby-killer adviseerde! Heb je Tros Radar al eens geprobeerd? Lees en huiver hoe dit topic al 6 dagen loopt:  http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73476

[edit - off topic - verwijderd door de redactie]

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Aug 21, 2009 om 14:56
1163 Antwoorden / 60 Vragen

@ redactie, off-topic: beste Kassa-stagaire, heb je niet het idee dat je jezelf een beetje belachelijk maakt met het verwijderen van de reacties over het niet-bijhouden van deze site???