no
door noot12 May 9, 2012 om 07:20
Computers & telefonie

Besparing groupon klopt niet

Ik heb laatst geconstateerd dat het besparingsbedrag of percentage helemaal niet klopt bij sommige aanbiedingen van groupon.
heeft iemand dat ook al gezien.
voorbeeld: via groupon kan je nu bonbons kopen, 750 gram voor 9 euro. zou een besparing moeten zijn van 52% en 9,95 euro.
maar als je op de site kijkt van de bonbonwinkel, dan zou je voor 750 gram 14,95 euro moeten betalen.

ander voorbeeld: gezichtsmassage 60 minuten voor 40 euro. zou eveneens een besparing zijn van ruim 50 euro. maar als je op de site zelf kijkt, kost de aangeboden behandeling voor 60 minuten 60 euro. dat is dus geen besparing van 50 euro, maar van 20 euro.

is dat al meer opgevallen en wat is hier tegen te doen. kan je aandringen op de aangegeven besparing of is het gewoon een prachtig lokkertje waar we met zijn allen instinken???

879 7 Rapporteer

harrie
door harrie - May 9, 2012 om 08:29
765 Antwoorden / 36 Vragen

Vergeten de prijzen op de site's te verhogen ten behoeve van Groupon????

Ex-Haagsche Harrie

no
door noot12 - May 9, 2012 om 08:35
5 Antwoorden / 5 Vragen

gebeurt dat dan??

zwemmer
door zwemmer - May 9, 2012 om 09:29
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je kunt ook niet via Groupon kopen maar rechtstreeks. Deze organisatie is door een paar slimmerikken opgericht om er rijk van te worden. Dus,...

jo
door jorisw - May 9, 2012 om 09:44
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag het eens een Groupon waarom ze dat doen.

eva369
door eva369 - May 9, 2012 om 10:45
308 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=jorisw schreef op woensdag 9 mei 2012, 09:44]Vraag het eens een Groupon waarom ze dat doen.

omdat mensen erin trappen. als ik denk 20 euro te besparen doe ik het eerder dan als ik denk 10 euro te besparen.

no
door noot12 - May 9, 2012 om 11:47
5 Antwoorden / 5 Vragen

ik snap wel dat het via groupon nog altijd goedkoper is dan bij de winkelier of bedrijf zelf. maar ik zou me behoorlijk bekocht voelen als ik denk 50 euro te besparen of in het geval van de bonbons een tientje en dat dat achteraf gewoon niet het geval is.
ik vraag me dan ook af of groupon gehouden kan worden aan de aangegeven besparing in %??

eva369
door eva369 - May 9, 2012 om 12:00
308 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=noot12 schreef op woensdag 9 mei 2012, 11:47]ik snap wel dat het via groupon nog altijd goedkoper is dan bij de winkelier of bedrijf zelf. maar ik zou me behoorlijk bekocht voelen als ik denk 50 euro te besparen of in het geval van de bonbons een tientje en dat dat achteraf gewoon niet het geval is.
ik vraag me dan ook af of groupon gehouden kan worden aan de aangegeven besparing in %??

misschien was het die prijs toen ze de afspraken maakte en is de prijs daarna gedaald.