so
door sorong Apr 13, 2004 om 20:14
Computers & telefonie

Bestand Extra - internet-opties afgesloten

Internet Explorer onder Extra - Intenet-opties kan ik niet openen volgens de computer "vanwege op mijn systeem geldende beperkingen. Nemm contact op met de systeembeheerder."
Maar ik ben de enige die de computer gebruik (thuis). Altijd kon ik erin maar nu niet meer.
Ik heb wel de Google toolbar geinstalleerd. Kan dat er iets mee te maken hebben. Ik gebruik XP.
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank.

538 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Google toolbar heeft hier niets mee te maken hoor...De meest voor de hand liggende oplossing is dit: ga naar configuratiescherm, open 'gebruikersaccounts' en kies 'een account wijzigen' of klik gelijk op je eigen account daaronder. Kijk nu bij 'mijn type account wijzigen' Kun je je account daar wijzigen in 'computerbeheerder'...? Als dit niet het probleem oplost weet ik nog wel een mogelijke oplossing maar probeer dit eerst even. Succes.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw advies opgevolgd maar ik ben zelf al aangemeld als beheerder. Maar toch geprobeerd maar het helpt niet ik blijf verstoten van internet-opties. Bedankt in ieder geval. Ik hou me wel aanbevolen voor een andere eventuele oplossing

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je onlangs software geïnstalleerd die hiermee te maken kan hebben. Bijvoorbeeld in het programma 'Spybot' zit een optie die de toegang tot 'internet-opties afsluit. Dus denk even goed na welke programma's je hebt geïnstalleerd waarna dit probleem optrad. Kun je overigens wel via configuratiescherm bij de 'internet-opties komen...?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank je wel! Het kan inderdaad aan spybot liggen, die heb ik onlangs geinstalleerd.
Ga nu maar weer terug naar adaware. Had ik dit probleem mee. Nogmaals dank!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt dit in Spybot makkelijk uitschakelen hoor... Ga in Spybot naar 'immuniseer' en haal het vinkje weg bij 'Lock IE control panel against opening from within IE (current user) en eventueel ook de 'Lock start page...'. Deze instellingen staan onderin.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb gekeken bij immuniseer maar kan niets vinden van lock IE control. Ik kan wel zien dat het 506 bestanden blokkeeert door te deinstalleren maar welke programma het blokkeert weet ik niet. Ik ga toch maar weer over op ad-aware, dat staat ook nog op de pc.
Maar heel lief dat u mij zo helpt. Dank u wel.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan hoor...en als u nog eens vragen of problemen heeft helpen de mensen op dit forum u graag.