headhunter
door headhunter Jul 12, 2008 om 18:27
Computers & telefonie

Beste browser

een kort vraagje er zijn een aantal browsers.
maar wat is de beste browser.
internet explorer,firefox of safari.
kan iemand mij zeggen wat de beste is

923 12 Rapporteer

pi
door pietvv - Jul 12, 2008 om 18:33
98 Antwoorden / 2 Vragen

Firefox

tdehond
door tdehond - Jul 12, 2008 om 19:16
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Firefox

I.E.  geeft teveel tracking cookies

gladdeharry
door gladdeharry - Jul 12, 2008 om 19:27
463 Antwoorden / 14 Vragen

Met afstand:Firefox

dirck
door dirck - Jul 12, 2008 om 19:29
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Firefox is voor mij de betere browser, maar met Seamonkey heb ik ook goede ervaringen. (allebei zijn ze van Mozilla)

Opera heb ik een aantal jaren geleden eens geprobeerd, maar viel me eigenlijk wat tegen en met Safari heb ik geen ervaring.

gsm
door gsm - Jul 12, 2008 om 21:03
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Firefox was al de beste browser en is dat sinds versie 3 helemaal.
Vlug, Veilig en Voordelig zou je het kunnen noemen.
De installatie van Firefox3 gaat ook snel en is heel eenvoudig uit te voeren.

GSM

edwardus
door edwardus - Jul 12, 2008 om 22:14
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Firefox mag dan voor velen een betere zijn dan IE, ik heb beide en niet alles werkt zondermeer goed met de een of de andere. Soms werkt de ene beter in een bepaalde situatie, soms de andere.

Je mag ze allebei gebruiken, zoveel browsers als je maar wilt.

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 13, 2008 om 03:30
457 Antwoorden / 45 Vragen

Ik zou mij toch niet FIREFOX willen installeren, misschien mag het goed product zijn als het goed functioneert, alleen zijn al bij nieuwe versie 'lekken' ontdekt.

Ik blijf bij IE!

labswans
door labswans - Jul 13, 2008 om 08:30
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Er is geen beste programma. Het zal hier altijd een programma wat een gebruiker het meest gebruikt. Of dat het beste is is een twistpunt.

Zelf gewoon IE7 welke ik gebruikt.

labswans

dirck
door dirck - Jul 13, 2008 om 08:35
3201 Antwoorden / 3 Vragen

@meesterbever,
Dus jij denkt dat er in IE nooit een lek zit? (mag ik even lachen)

Waarom denk je dat IE al jaren "gatenkaas" wordt genoemd? Juist, vanwege de lekken die er in zitten.
Omdat Firefox geen ActiveX bevat is het een veiliger browser dan IE.

Trouwens, wist je dat Windows zelf ook vol zit met lekken, waarom denk je dat er elke maand een patchdag is van Microsoft, misschien wel om al die lekken weer te dichten! (kun je dus ook beter geen Windows meer gebruiken)

Als er een lek wordt geconstateerd in Firefox, dan is er binnen een paar dagen een oplossing voor gevonden en krijg je automatisch een melding dat er een update voor Firefox is.
Maar bij IE moet je minimaal een maand wachten voor een update en een maand later moet je weer een hotfix installeren omdat er weer eens een fout zat in die vorige update.

Maar iedereen moet zelf weten welke browser hij gebruikt.
Mijn ouders gebruiken IE, ze weten niet eens wat Firefox is en ik ga het ze zeker niet opdringen.

deroedel
door deroedel - Jul 14, 2008 om 21:48
77 Antwoorden / 71 Vragen

beste headhunter naast ie7 gebruik ik ook opera dat is een kleine maar hele goeie browser en daarbij is hij heel veilig omdat hij nog niet zo bekend is en voor alle hackers, spammers enz niet interesant. Er zit ook een snelkiezer bij waar je je favoriete websites in een klik tevoorschijn haalt. Echt een aanrader.

groet deroedel.

brynnar
door brynnar - Jul 15, 2008 om 13:54
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ik zluit me aan bij de meerderheid:

Opera

Mvgr - B

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 17, 2008 om 01:28
457 Antwoorden / 45 Vragen

Ik beweerde ook niet dat IE geen lekken zou bevatten.