gerard55
door gerard55 Sep 1, 2009 om 13:27
Computers & telefonie

Bevroren beltegoed

Als Orangeklant overgestapt naar T-Mobile, want het voordeel was dat je het opgebouwde beltegoed onbeperkt mocht meenemen als je een Flex-abonnement afsloot. Dat is een mooi aanbod. T-Mobile meldt keurig bij de overstap dat je jouw oude beltegoed pas op de tweede rekening ziet verschijnen. In de praktijk blijkt dan dat je de eerste twee maanden ook geen gebruik kan maken van dat belsaldo. Dat is minder prettig. Ik ben niet zo'n beller en spaar mijn saldo op voor vakanties. Op mijn laatste nota van Orange was mijn tegoed €140,-- Aan het einde van de eerste maand van mijn nieuwe Flex 15 abonnement ga ik op vakantie naar Griekenland en bel zo'n €80,-- weg. T-Mobile verrekent deze €80,-- niet met mijn oude beltegoed, maar stuurt mij een rekening van die €80,--.


Argument voor deze handelwijze is dat T-Mobile en Orange twee maanden nodig hebben om mijn beltegoed te transporteren. Onzin natuurlijk, want als T-Mobile twee maanden wacht met rekeningen versturen, dan zouden ze de nieuwe rekening kunnen vereffenen met je oude saldo. Administratief gegoochel waar je als klant voor moet betalen, want €80,-- min €15,- abonnementsgeld is €65,- meer dan ik had mogen verwachten. Ik had toch genoeg tegoed, dacht ik zo.


Dit maken alle oude Orangeklanten mee die overstappen op een T-Mobile Flex abonnement.


Ik vraag mij af of T-Mobile daar zo maar mee weg kan komen. Tenslotte had ik een contract met Orange tot november. T-Mobile bevriest om administratieve redenen je beltegoed. Lijkt mij toch niet terecht. 

464 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 13, 2009 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij onze overgang van Orange naar T-mobile zijn we tegen een bureaucratisch geheel gestuit.


Op onze beider telefoon abbonementen staat behoorlijk veel bel tegoed. 1 nummer heeft een bel tegoed van ruim 400 euro en de andere ruim 180 euro.


Omdat we helemaal niet blij zijn met t-mobile en we graag over willen stappen naar iets anders, heb ik gevraagd of mijn bel tegoed op 2 prepaidkaartjes gestort kan worden. Dit zodat we geen maandelijkse kosten meer hebben en langzaamaan het beltegoed op kunnen maken.  Ik heb dit voorgesteld aan de klanten service van T-mobile. Zij willen hier echter niet mee in. Ik kan alleen een sim only met het resterende beltegoed krijgen en maandelijks 7,50 betalen.


Ik weet dat het resterende beltegoed gewoon op een prepaid kaartje gestort kan worden. Maar omdat ze aan regeltjes gebonden zijn .... doen ze het niet meer.. (Het kostte hun klanten werd mij gezegd) 


Ik ben het er niet mee eens ... Wie heeft er een tip??


groetjes sandra

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer