ka
door karin1234 Sep 3, 2007 om 21:31
Computers & telefonie

Bij scrollen loopt Words vast

Ik heb Microsoft Office 2003. Als ik een Words bestand open of een nieuwe maak en ik scroll dan door het bestand heen, krijg ik een foutmelding en het bekende 'rapport wel of niet verzenden' en dan wordt Words afgesloten.

Ik heb Office al een keer helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft zich voor doen.

Weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt!

Karin

407 6 Rapporteer

pi
door pietvv - Sep 3, 2007 om 22:25
98 Antwoorden / 2 Vragen

Is het een legale versie?

ka
door karin1234 - Sep 3, 2007 om 23:26
15 Antwoorden / 16 Vragen

Ja, het is een legale versie.

edwardus
door edwardus - Sep 3, 2007 om 23:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het gebeurt dus bij elk willekeurig Word document en niet eentje in het bijzonder, begrijp ik.

Wat een mogelijkheid is, is een foutieve video-driver. Kijk eens of er een nieuwere beschikbaar is die dit zou kunnen verhelpen.

ka
door karin1234 - Sep 4, 2007 om 17:21
15 Antwoorden / 16 Vragen

Bedankt voor je antwoord, nu heb ik geen verstand van video drivers. Kun je dat bij apparaatbeheer kijken?

Bedankt

Karin

edwardus
door edwardus - Sep 4, 2007 om 20:42
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja je kunt in Apparaatbeheer laten zoeken naar een nieuwere driver, ook kun je er bekijken welke versie je nu hebt en van welke firma (tabblad Stuurprogramma), dat kan bijv. van Microsoft of van de fabrikant van de grafische kaart zijn. Kijk vervolgens op de website van de fabrikant of zij een nieuwere versie hebben.

ka
door karin1234 - Sep 11, 2007 om 10:04
15 Antwoorden / 16 Vragen

Inmiddels heb ik gezocht naar een nieuwere driver, maar er wordt aangegeven dat de nieuwste al geinstalleerd is. Al met al, ik kan er maar niet achter komen waar het aan ligt.

Karin