stier68
door stier68 Jun 29, 2005 om 13:28
Computers & telefonie

Blokje naast start. 2

goedendag allemaal, Ik heb al gelezen dat er meer mensen zijn met het zelfde probleem.Er verschijnt regelmatig een wit bloklje in de taak balk en verdwijnt net zo snel als hij komt.Ik heb onlangs een HP PSC 2350 gekocht en sins die tijd komt het voor.Volgens HP zou het aan mijn XP pro liggen en moest ik maar op nieuw gaan instaleren inc SP2. Ook werdt mij verteld dat ik een virus had en dat het niet aan hun software lag en dat de schuld bij mij lag.Ik kon eventueel een nieuwe drivers downloaden van hun website en de oude verwijderen.Dit heb ik gedaan en het blokje blijft komen.weer gebeld met HP en toen werdt mij teverstaan gegeven dat ik het maar moest accepteren dat het zo is en dat zij geen hulp konden bieden en dat ik mijn pc maar opnieuw moest instaleren en dan maar hopen dat het over was. WAT EEN KLOTE SERVICE VAN EEN BEDRIJF ALS HP.Heeft iemand van jullie een mogenlijke oplossing?
met vriendelijke groet
Wim

386 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hell-rider
door hell-rider - Jun 29, 2005 om 17:34
573 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geheugen steuntje nodig?


Blokje naast Start


Misschien heb je er wat aan!


Groetje WillemG

ro
door ronny530 - Jun 29, 2005 om 18:16
2892 Antwoorden / 41 Vragen
0

Dat is de hp software doet dat standaard ik heb een hp printer de deskjet 3650 ik heb me ernooit aan gestoord je kunt eventueel met start uitvoeren dan msconfig tikken en okè klikken dan naar opstarten alle hp items uitschakelen. maar of dat verstandig is. Het is zeker geen virus heeft te maken met een eventuele update. daar krijg je soms ook van die irritante schrempjes van met het opstarten.

stier68
door stier68 - Jun 29, 2005 om 18:23
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

bedankt voor de reactie's ben blij dat het van HP is en geen virus. Maar wat wel erg vervelend is dat als ik een spel speel op full creen dat het spel dan vast loopt en ik weer op nieuw moet op starten.Voor mijn HP aankoop had ik daar geen last van. Ik hoop dat jullie daar ook een oplossing voor hebben.Alvast bedankt voor zo ver.


Wim


 

dodge
door dodge - Jun 29, 2005 om 18:23
96 Antwoorden / 28 Vragen
0

Ik heb dat dus ook en in de eerdere vraag & antwoord was ik eigenlijk de "ontdekker" er van waar het nou precies vandaan kwam. Ik zie dat blokje nog steeds regelmatig voorbij komen, maar weet inmiddels dat d'r niks mis is met m'n hele systeem. Het zit me verder ook niet in de weg, maar jou wel klaarblijkelijk. Waarom? Als je d'r echt vanaf wilt, zal ik wel eens vragen aan m'n zwager, want die werkt bij HP en weet misschien wel hoe je eraf kunt komen. Vraag me trouwens zelf af of het niet iets met die automatische software updates te maken heeft of gewoon de communicatie tussen het systeem & de PSC. To be continued..........

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer